דנשר משיקה מותג חדש למוצרים ללא סוכר - TUSSO

המותג החדש מתמחה במוצרי מזון ללא סוכר עם דגש על הטעם, מגוון רחב ואיכות המוצרים

חברת דנשר משיקה בימים אלו מותג חדש בקטגוריית המוצרים ללא סוכר - TUSSO. המותג החדש מתמחה במוצרי מזון ללא סוכר עם דגש על הטעם, מגוון רחב ואיכות המוצרים.

תחת המותג יושקו בשלב הראשון סדרות מוצרים בקטגוריות הפינוק והמאפה הכוללות: שוקולד, קונפיטורות, עוגות, ופלים ועוגיות. כל המוצרים נבחרו בקפידה, לאחר שעברו בהצלחה, בקבוצות טעימה, מבחני השוואה למוצרים דומים עם סוכר. כל מוצרי טוסו הם ללא שומן טראנס, ואינם מכילים צבעים מלאכותיים או חומרי שימור מלאכותיים וחלקם מכילים סיבים תזונתיים.

חברת דנשר משווקת גם את המותג מרמולייט הפעיל כבר כ-20 שנה בקטגוריית המוצרים ללא סוכר וצברה ידע וניסיון רב בתחום זה. TUSSO נהנה מהידע והניסיון הרב של מרמולייט בקטגוריית מוצרים ללא סוכר לצרכנים במגוון רחב של מוצרים. תו הזיהוי של מרמולייט מופיע על כל אריזות מוצרי TUSSO.

שוק המוצרים ללא סוכר בישראל מוערך בכ-220 מיליון שקל בשנה והוא נמצא בגידול מתמיד. בישראל חיים כ-450 אלף איש הסובלים מסוכרת או בעלי סוכר גבוה והם הצרכנים העיקריים של הקטגוריה.

בשנים האחרונות ניכרת ירידה בגיל בו מתחילות בעיות הסוכרת וגוברת המודעות לנזקי הסוכר, מספר הצרכנים העוברים למוצרים ללא סוכר גדל בהתמדה וההערכה היא שלמעלה ממיליון איש לא צורכים מוצרים המכילים סוכר באופן מלא או חלקי.

עם ההתפתחות של הקטגוריה וכניסתם של שחקנים חדשים לתחום, חל שדרוג מתמיד באיכות ובמגוון המוצרים בקטגוריה.