נתניהו: "הצמיחה בישראל גבוהה מזו של ארה"ב ואירופה"

ראש הממשלה שנאם הערב בוועידת הליכוד אמר גם כי חל שיפור ניכר בביטחון וכי האזרחים יכולים לחוש בטוחים יותר מאשר מלפני 3 שנים ■ בניגוד להערכות המוקדמות נתניהו לא הכריז באופן רשמי על הקדמת הבחירות

ראש הממשלה בנימין נתניהו נואם הערב (א') בוויעדת הליכוד המתכנסת בגני התערוכה בת"א. בניגוד להערכות המוקדמות, נתניהו לא הכריז באופן רשמי על הקדמת הבחירות, ובמקום זאת הוא המשיך להלל ולפאר את הישגי ממשלתו במהלך ה-3 השנים שבהם היא פועלת.

"אני מבקש להודות לאזרחי ישראל הרבים שניחמו אותי ומשפחתי בימים של יגון. אבי זכרונו לברכה היה מחויב בכל נימי נפשו בהבטחת עתידה של מדינת ישראל", כך פתח נתניהו את דבריו."אזרחי ישראל יכולים להיות גאים בהישגי המדינה ב-3 השנים האחרונות. לפני כן אנשים לא יכלו להרגיש בטוחים, ובתקופה הזאת הצלחנו לפגוע בכל אוייבנו".

בהמשך דבריו התייחס למצב הכלכלי הטוב של ישראל ואמר: "הצמיחה בישראל גבוהה מזו של אירופה וארה"ב והוספנו בשנה האחרונה 250 אלף משרות למשק הישראל. רק בשנה האחרונה השקענו יותר מ-10 מיליארד שקל בתשתיות וכבישים".

במהלך הנאום, נתניהו אומנם טען כי מערכת בחירות קצרה תסייע להחזיר את היציבות למערכת הפוליטית, אך למרבה האכזבה הוא לא הכריז על ה-4 בספטמבר כתאריך הבחירות הרשמי. באותה הנשימה, נתניהו המשיך להלל ולפאר את הישגי מפלגתו ופנה גם אל אנשי הליכוד וקרא להם להיות מאוחדים."רק אחדות השורות תוביל ליציבות פוליטית וכלכלית ורק הליכוד מסוגל להביא ליציבות שכזו".