מופז: "הקדמת הבחירות - קומבינה של יחימוביץ' ונתניהו"

יו"ר קדימה: "מדובר בתרגיל מסריח כמוהו לא ראה הבית הזה מעולם"

4 חודשים לפני הבחירות, החלו המתקפות האישיות. יו"ר קדימה, שאול מופז, פתח הבוקר (ב') במתקפה חזיתית על יריבתו, יו"ר העבודה שלי יחימוביץ'. במסיבת עיתונאים שכינס האשים מופז את יחימוביץ' בכך שרקמה דיל פוליטי עם ראש הממשלה לפיזור הכנסת והקדמת הבחירות.

"לא ניתן להסתיר את הקומבינה שרקם נתניהו עם שלי יחימוביץ', שתכליתה לדחות את הדיון על חוק טל", אמר מופז. "מדובר בתרגיל מסריח כמוהו לא ראה הבית הזה מעולם. יחימוביץ' מכרה את האידיאולוגיה בעבור מנדטים ואת מחאת המשרתים בעבור טובתה האישית והיא שותפה לכך שהכנסת הנוכחית לא מתקנת את העוול ההיסטורי של חרפת אי השוויון בנטל. קדימה לא תיתן לכך יד. אני קורא מפה לשלי: עוד לא מאוחר לתקן, קודם שירות לכול ולאחר מכן בחירות".

יו"ר קדימה המשיך: "שלי יחימוביץ' מכרה את מחאת המשרתים בעבור טובתה האישית, מכרה את האידיאולוגיה בעבור מנדטים. אבל עדיין לא מאוחר, אני קורא לכל המפלגות הציוניות שלא בקואליציה להצטרף לדרישה הזאת ולתבוע חוק שירות לכול לפני הריצה לכנסת". בהמשך עקץ מופז את יחימוביץ' על חוסר הניסיון שלה.

ממפלגת העבודה נמסר בתגובה: "צר לנו על כך שמופז מאבד עשתונות במצוקתו הרבה ומתעקש להיות יו"ר האופוזיציה הראשון בהיסטוריה שמנסה לדחות בחירות. מוטב למופז שינהג כמו מפלגת העבודה וירכז מאמץ במתקפה נגד נתניהו ולא יבזבז אנרגיה בהתגוששות עם שותפותיו לאופוזיציה. באשר לחוק טל, מפלגת העבודה הציגה את מתווה בן גוריון לגיוס חרדים לשירות צבאי או אזרחי". ‏‎‎‏