תקציב הפרסום של אופיר טורס עובר למשרד זרמון DDB

היקף הפרסום של אופיר טורס עמד ב-2011 על כ-6.9 מיליון דולר במחירי מחירון

‎תקציב הפרסום של חברת הנופש והפנאי אופיר טורס עובר למשרד הפרסום זרמון‏DDB ‎‏ - כך נודע ל"גלובס". התקציב טופל בשנה האחרונה במשרד הפרסום‏JWT ‎‏ ישראל. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי היקף הפרסום של אופיר טורס עמד ב-2011 על כ-6.9 מיליון דולר.

‏ לאופיר טורס אין ניסיון ארוך שנים בהתקשרויות עם משרדי פרסום.‏JWT ‎ ישראל היה משרד הפרסום הראשון של החברה ועיקר עבודתה‎ ‎הפרסומית עם השנים נעשתה באופן עצמאי. כך למשל, כשחברת אופיר גיאוגרפי, שבבעלות‏‎ ‎הקבוצה, אשר עוסקת בתחום טיולים גיאוגרפיים ליעדים אקזוטיים ומיוחדים, עשתה מיתוג‎ ‎מחדש, נעשה המהלך בתוך הבית ללא עזרה של משרד פרסום‏‎.‎‏

עם זאת, בתחום האינטרנט המהווה חלק משמעותי בפרסום של חברות מסוג זה, נעזרה אופיר טורס בשנים האחרונות בגורמים מקצועיים: בשלב‏‎ ‎הראשון טיפל בתקציב משרד האינטראקטיב ‏I-CON‏. בהמשך, ועד היום, מטפל בתקציב ווב אימג' מקבוצת פובליסיס‎.‎‏

חברת אופיר טורס מספקת תחת קורת גג אחת מגוון רחב של מוצרי הנופש. בתחום תרבות הפנאי פועלת החברה באמצעות רשת ריקושט,‏‎ ‎שלה 40 סניפים בפריסה ארצית‏‎