התייאשתם מלשלוח קורות חיים? יש דרכים יותר יצירתיות

צעיר שהתייאש משליחת קורות חיים וראיונות עבודה, פרסם את עצמו על שלט חוצות עם הכיתוב: "העסיקו אותי" ■ הפניות לא איחרו לבוא, והיום הוא עובד כסוכן מכירות

בנט אולסון, בן 22 ממינסוטה שבארה"ב, חיפש דרך מקורית לקבל עבודה לאחר שפוטר מהקזינו שבו עבד. לאחר שנואש מחיפושיו הרבים, ועבר כמה ראיונות כושלים החליט אולסון לשנות כיוון - ופרסם את פניו על לוח מודעות ענק.

אולסון, שרצה להשתלב בתחום השיווק ולהתבלט מעל מתחריו הרבים, שכר שלט חוצות גדול במרכז העיר מיניאפוליס בו נכתב: "העסיקו אותי!". ליד הכיתוב התנוססו פניו של הצעיר והוצגה כתובת אתר האינטרנט האישי שלו.

כל הסקרנים שמיהרו לבדוק את האתר גילו שם את קורות החיים של אולסון, הכוללים את מקומות העבודה הקודמים שלו והניסיון שצבר. כמובן שהפניות בעקבות הפרסום לא איחרו לבוא והוא מצא במהרה תפקיד כסוכן מכירות בחברה טכנולוגית.

הקרינה מסר על קיר ביתה

אולסון לא היה הראשון לחשוב על דרך יוצאת דופן כדי למצוא עבודה. ליז היקוק מארה"ב החליטה להשתמש בביתה כלוח מודעות. היא הקרינה על קירות החיצוניים של הבית את כתובת האינטרנט של הפרופיל שלה ברשת החברתית לינקדן,מה שגרר כמה הצעות עבודה אטרקטיביות.

עוד סיפור מעניין הוא של גראהם אנתוני, ששלח למשרדים שונים דף עם קורות החיים שלו, המורכב מצילום פניו. בתמונה, הוא שתל אפליקציית בר קוד, המובילה לסרטון ביו טיוב, בו נראה גראהם מספר מדוע כדאי להעסיק דווקא אותו.