צפו: מה חושב זוהיר בהלול על אבי לוזון והתקשורת בישראל

העיתונאי הערבי הוותיק פותח פה על יו"ר ההתאחדות לכדורגל וטוען כי התקשורת הישראלית דוחקת בסיקור שלה את הערבים בישראל לפינה - וזה עלול להתפוצץ

ערבים בישראל מודרים באופן עקבי מהתקשורת הישראלית. אם כבר מסקרים אותם, זה רק במובנים השליליים. לכן, הדיוקן של הערבים בעיני התקשורת הישראלית הוא מאוד לא משקף ומאוד מעוות ולא נכון" - כך העיתונאי הערבי הוותיק זוהיר בהלול בראיון לגלובס TV. בהלול טוען כי "התקשורת הישראלית צריכה לשנות דיסקט באשר לסיקור ערביי ישראל, ואם לא, אם ימשיכו לדחוק אותם לפינה - הם יתפוצצו".

בהלול, שדרן ספורט ותיק, התייחס גם לסערה שעוררו דבריו של יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון בסוף השבוע האחרון, שפתח את הפה על כל העולם לאחר שקבוצתו האהודה מכבי פתח-תקווה ירדה ליגה.

לדברי בהלול, "אבי לוזון חייב ללכת הביתה. הוא לא יכול להמשיך לכהן כיו"ר ההתאחדות. זה היה מזעזע, מופע בלהות, הוא הפקיע בעצמו את הזכות שלו לכהן בראש ההתאחדות לכדורגל".

בהלול התייחס בראיון גם לטענות על חוסר ספורטיביות מצידה של קבוצת הכדורגל מהמגזר הערבי אחי נצרת, על כך ש"פרשה שטיח אדום" למקבילתה מהמגזר בני לוד בסוף השבוע האחרון (0-6 ללוד), ובכך איפשרה לה בעצם להיאבק ראש בראש מול הפועל רמת-גן על העלייה לליגת העל.

בהלול לא מעודד התנהגות לא ספורטיבית משום קבוצה או לשום מטרה, אבל גם לא מכחיש כי התופעה קיימת בקרב קבוצות הכדורגל במגזר הערבי.

צפו בראיון המלא...