צפו: כך ייראה יס פלנט בראשל"צ שייפתח בחודש הבא

מתחם הקולנוע יס פלנט, שנבנה בהשקעה כוללת של כ-200 מיליון שקל, כולל 26 אולמות מתקדמים, 4 אולמות ‏VIP‏, אולם ‏IMAX‏, שני אולמות אירועים וכ-2,000 מקומות חניה ■ דמי השכירות בשטחי ההסעדה: 200-500 שקל למ"ר

מתחם הקולנוע יס פלנט במערב ראשון-לציון יפתח בחודש הבא בהשקעה כוללת של כ-200 מיליון שקל. שטחי ההסעדה במקום, בהיקף כולל של כ-3,000 מ"ר, הושכרו במלואם בדמי שכירות שלפי ההערכות נעים בין 200 ל-500 שקל למ"ר לחודש.

מתחם הקולנוע של קבוצת תיאטראות ישראל, מפעילת יס פלנט ורשת רב-חן, בנוי כמגה-קומפלקס הכולל 26 אולמות מתקדמים, ובכלל זה 4 אולמות ‏VIP‏, אולם ‏IMAX‏, שני אולמות אירועים וכ-2,000 מקומות חניה. בנייתו של המתחם, על פני כ-30 דונם ליד הסופרלנד בראשון-לציון, נמשכה כשנה וחצי.

שטחי ההסעדה במתחם הושכרו לרשתות שונות, המשתרעות כל אחת על פני כ-200 מ"ר בממוצע, בשכירות לתקופה של 5 שנים עם אופציות הארכה. השטחים הושכרו לרשת ההמבורגרים ‏Black Bar 'n' Burger‏, למסעדת טוקו - מטבח אסייתי-דרום אמריקני של השף ניצן רז, שהוא הבעלים של המסעדות אונו וסושיסמבה, למסעדת דיאנא מנצרת, לרשת הגלידריות אייסברג, לרשת המסעדות האיטלקיות טרנטינו, למקדונלד'ס, לקפה גרג, לשוקולד בר ‏FANTASIA‏ ולפאב ‏‎55 Draft & More‎‏.

לדברי מנכ"ל יס פלנט, מוקי גרידינגר, המתחם צפוי למשוך מבקרים רבים מדי חודש, "שייהנו מהאולמות המתקדמים ביותר, מהכורסאות הנוחות ביותר, מהסאונד האיכותי ביותר, מחוויית הצפייה הטובה בישראל וממגוון אפשרויות בילוי קולינריות במסעדות המותאמות לקשת רחבה של טעמים והעדפות".