צפו: "אני משלם 300 שקל על סלולר; אני הולך לעבור"

גלובס TV יצא לבדוק האם כניסת המפעילות החדשות אכן מהווה בשורה צרכנית ■ צרכן ספקן: "אם השירות לא יהיה טוב אז זה לא שווה לי" ■ ומה אמרו בסלקום? "אדוני, הדבר הכי טוב זה להתקשר לחברות גדולות. אנחנו נותנים שירות"

בשבועות האחרונים הוצפו אזרחי ישראל במגוון של מפעילי סלולר חדשים מכל הגוונים והסוגים. הום סלולר, You סלולר, רמי לוי תקשורת, כשאתמול (ב') הגיע השיא. לאחר השקה מתוקשרת של גולן טלקום, שמציעה את שירותי הסלולר שלה ב-99 שקל לחודש בלבד, יצאה הוט מובייל מספר שעות מאוחר יותר והעמידה את הרף כבר על 89 שקל לחודש.

כניסתן של המפעילות החדשות לא הותירה את חברות הסלולר הוותיקות אדישות, וחברת פלאפון כבר הודיעה על חבילת הכול כלול ב-119 שקל בלבד למדברים מעל 250 דקות בחודש. פרטנר וסלקום גם הן צפויות להודיעה על הורדת מחירים ממש בימים הקרובים.

צוות גלובס TV יצא לרחוב לבדוק האם הסערה הסלולרית באמת טומנת בחובה בשורה צרכנית.

- כשאמרת לסלקום שאתה רוצה לעזוב, מה התשובה שלהם הייתה?

"אדוני, הדבר הכי טוב זה להתקשר לחברות גדולות. אנחנו נותנים שירות, פקה פקה".

"אם החברות האחרות יוכלו לתת את השירות, ואנחנו נדע את זה, נקרא באינטרנט בימים הקרובים, בחודש הקרוב, ואז בטח ובטח שגם אני אעבור. אבל אם השירות לא יהיה טוב, אז זה לא שווה לי ב-300-400 שקל לשנה לעבור לחברה אחרת ולא לקבל שירות".

אחר ציין כי "אני בודק את המסלול שלי בפלאפון. כרגע אני משלם בסביבות 300 שקל על 400 דקות וגלישה, וזה נראה לי יותר מדי, ונראה לי שאני הולך לעבור".

- מי כרגע הכי עושה לך את זה?

"הוט".

אז מה. מבולבלים. גם אנחנו מסתבר לא יודעים למה לצפות. איך זה שעד לפני כמה שבועות ספורים שילמנו מאות ואלפי שקלים על חשבונות טלפון, וכיום אפשר להשיג את אותם מוצרים בפחות מ-100 שקל לחודש, ועוד היד נטויה כלפי מטה.

האם מדובר בהתלהבות שמטרתה לכידת לקוחות ובסופו של דבר כולן יישרו קו למעלה - או שבאמת מדובר בעידן חדש של צדק תקשורתי בישראל את זה? ימים יגידו.