התרחבות התחרות בסלולר הגדילה את מגוון הדגמים של LG

כניסתן של חברות הסלולר החדשות אפשרה ל-LG להגדיל נקודות המכירה של מכשיריה ■ הוט מובייל מציעה שני דגמים של החברה; באלון סלולר ניתן יהיה לרכוש 3 דגמים נוספים

במשך שנים רבות סבלה חברת LG מחוסר הצלחה בשוק הסלולר המקומי. חברות הסלולר השיקו מעט מאוד דגמים שלה, ואלה שהושקו היו בעיקר דגמים בסיסיים. החברה הדרום-קוריאנית ממוקמת בין 5 יצרניות הטלפונים הגדולות בעולם, אבל בישראל היא מחזיקה רק אחוזים בודדים מנתח השוק. החברה לא מכרה בארץ באופן רשמי מכשירים לשוק הפתוח, מה שצמצם את המבחר שלה ופחות חשף את המותג ללקוחות המקומיים.

כניסתן של החברות החדשות אפשרה ל-LG להגדיל נקודות המכירה של מכשיריה. הוט מובייל תציע שני דגמים של החברה: אופטימוס נט ואופטימוס SOL. ב-You Phone אפשר יהיה לרכוש את אופטימוס One, אופטימוס בלאק, ובאופן בלעדי גם את דגם פראדה האופנתי של החברה.

נציגי LG בארץ השכילו לנצל את כניסתן של המפעילות החדשות כדי לשווק דרכן גם מכשירים שהמפעילות הוותיקות לא מכרו ב-LG בחרו להתמקד עכשיו בעיקר בדגמים הבינוניים ברמת הפיצ'רים שלהם בהוט מובייל וב-You Phone, אבל יש להם גם שני מכשירים הממוצבים קצת יותר גבוה, כמו הפראדה והבלאק, שיאפשרו להם להתחרות עם רף הסמארטפונים היותר מתוחכמים.

יהיה מעניין לראות אם LG בארץ תנצל כעת את המומנטום, תשקיע בפרסום ותתחיל להביא מכשירים חדשים סמוך להשקתם בחו"ל, מה שיאפשר לה להפוך לשחקנית משמעותית יותר בישראל.