האונס בגן העיר: התאמה בין DNA החשוד לממצאים בזירה

(עדכון) - במשטרה אומרים כי הראיה מחזקת משמעותית את החשדות נגד החשוד, פלסטיני בן 21, אך עם זאת מדובר בממצאים ראשוניים בלבד

נמצאה התאמה מלאה בין דגימות ה-DNA שנמצאו בזירת האונס בגן העיר בתל-אביב לבין החשוד הפלסטיני שנעצר בחשד לביצוע המעשה - כך דווח בגלי צה"ל.

במשטרה אומרים כי הראיה מחזקת משמעותית את החשדות נגדו. עם זאת, מדובר בממצאים ראשוניים בלבד, וטרם התקבלה תוצאה סופית של הבדיקה.

הנער והנערה שהותקפו מינית בחניון גן העיר בתל-אביב בסוף השבוע יעמדו שוב מול החשוד במעשה. במשטרה יערכו היום מסדר זיהוי, כדי לנסות ולאסוף ראיות נוספות שיקשרו אותו לאירוע.

אתמול (ג') הוארך ב-9 ימים מעצרו של החשוד, פלסטיני משכם בן 21 ושוהה בלתי חוקי. את הדיון בבית המשפט הוא ניצל כדי לטעון: "גנבתי מהם את מכשירי הטלפון שלהם - אך אונס לא היה שם".

בשלב זה לא ידוע על תקיפות נוספות בהן הוא נחשד, אולם המשטרה לא שוללת את מעורבותו במספר אירועים שהתרחשו בצפון תל-אביב בשבועות האחרונים.

מפקד מרחב הירקון, תת-ניצב יורם אוחיון, אמר כי עדיין לא ברור אם אירע באופן אקראי, אך כי קיים החשד כי המעשה תוכנן מראש.

על-פי החשד, הצעיר איים בסכין על הנער והנערה בחניון גן העיר. לא ברור האם הוא הכריח אותם לקיים יחסי מין, או שהם עשו זאת מרצון לפני כן. לאחר מכן הוא אנס את הנערה, ניסה לתקוף מינית גם את הנער, אך לא הצליח. הוא נמלט מהמקום לאחר שגנב את הטלפונים הניידים כדי שלא יזעיקו עזרה.