הגמר שלא היה: רק 10.6% רייטינג לזכייה של הפועל ת"א בגביע

המשחק בין הפועל ת"א למכבי חיפה בערוץ הספורט הפך לאחד מהגמרים הכי פחות נצפים ■ זו הפעם השנייה מזה 3 שנים שהגמר נשאר מחוץ לברודקאסט

גמר גביע המדינה בכדורגל שהושאר מחוץ לפלטפורמת הברודקאסט הפך לאחד ממשחקי הגמר הכי פחות נצפים אי פעם. המשחק בין הפועל ת"א למכבי חיפה (1-2) שודר אתמול (ג') בערוץ הספורט ורשם רייטינג של 10.6% בלבד (יחד עם אפיק ה-HD של ערוץ הספורט, הרייטינג הכולל עמד על כ-11%). כהשוואה, הגמר בעונה שעברה בין הפועל ת"א למכבי חיפה ששודר בערוץ 10 הביא אז 16.2%.

הכרסום בנתוני הצפייה של הכדורגל הישראלי נמשכים לאורך כל העונה הנוכחית, שהגיעה לשפל של 8.5% בלבד עבור "המשחק המרכזי" בערוץ 1. הרייטינג הנמוך הוא בין הסיבות לכך שערוצי הברודקאסט העדיפו שלא לרכוש את המשחק לשידור מערוץ הספורט. זו הפעם השנייה בשלוש העונות האחרונות שגמר הגביע נשאר מחוץ לברודקאסט - גם הגמר ב-2010 בין הפועל ת"א לבני יהודה שודר בלעדית בערוץ הספורט.

ש לציין כי גמר הגביע נחשב לאורך השנים למשחק הכי נצפה בכל עונה, עם נתונים שחצו בדרך כלל רף של 20% רייטינג. בארבע העונות האחרונות המשחק הכי נצפה בין שתי קבוצות ישראליות היה גמר הגביע ב-2008 בין בית"ר ירושלים להפועל ת"א שגרף רייטינג ממוצע של 21.5% בערוץ 1.

את ערב השידורים אתמול הובילה זכיינית ערוץ 2 קשת עם התוכנית "מאסטר שף", שגרפה 24.6% רייטינג.