הוט מובייל תמכור את הגלקסי S3 בתחילת יוני

הוט מובייל תשיק את הסמארטפון החדש של סמסונג יחד עם שלוש מפעילות הסלולר הוותיקות בתחילת יוני ■ ב-29 במאי תקיים סמסונג מסיבת עיתונאים בישראל ותספק פרטים מדוייקים יותר על ההשקה

מפעילת הסלולר החדשה הוט מובייל מעוניינת ליצור לעצמה תדמית שלא נופלת בהיצע המכשירים שלה משאר מפעילות הסלולר הוותיקות בשוק. הוט מובייל צפויה להשיק כבר בתחילת יוני את מכשיר הדגל של סמסונג - הגלקסי אס 3.

הוט מובייל החלה לפעול רק שלשום (ג'), כאשר ביום שישי הקרוב, היא תחל למכור את מכשיר האייפון 4S של אפל, בנוסף לדגם הגלקסי אס 2 שכבר נמכר אצלה ברשת.

הגלקסי אס 3 צפוי להתחיל להימכר בשבוע הראשון של יוני בישראל, ככל הנראה אצל שלוש מפעילות הסלולר הוותיקות: סלקום, פלאפון ואורנג'. לא ברור עדיין אם שלושת המפעילות והוט מובייל ישיקו את הסמארטפון באותו יום, או יחליטו לקבוע מועדי השקה שונים בתחילת החודש, כך שהפריסה יכולה להגיע אפילו עד לשבוע השני של יוני.

בשנה שעברה, כאשר הושק הגלקסי אס 2 בארץ, סלקום ופלאפון השיקו את המכשיר באותו יום, בעוד שאורנג' החליטה לדחות את מכירת הטלפון במספר ימים. בכל אופן, סאני, ייבואנית מכשירי הסלולר של סמסונג בארץ, הפיצה את המכשיר, באותו זמן לשלושת המפעילות.

ב-29 בחודש, תקיים סאני מסיבת עיתונאים לגלקסי אס 3, בו היא אמורה לפרט על תאריכי השקה מדוייקים יותר, אולם מחירו של המכשיר, צפוי להיות מפורסם על-ידי המפעילות במועד מאוחר יותר, אלא אם יהיו הפתעות. באותו יום, האס 3 יחל להימכר במספר מדינות באירופה, מה שאומר שישראל תזכה לקבל אותו הרבה לפני מדינות אחרות בעולם.

האס 3 כולל מסך בגודל 4.8 אינץ', מעבד מרובע ליבה, עובי של 8.6 מ"מ וטעינה אלחוטית. המכשיר כולל טכנולוגיית זיהוי תנועות עיניים בשם Smart Stay, המאפשרת למכשיר לעקוב אחר מבטו של המשתמש. הדבר מאפשר לו לכבות את הצג, כאשר האדם מסיר את עיניו מהמסך או להשאיר אותו דלוק זמן ארוך יותר מהרגיל, כאשר המשתמש מתעכב בקריאת מסמך מסוים.

טכנולוגיה אחרת שניתן למצוא בגלקסי היא S Voice, המספקת הפעלה קולית בדיבור חופשי באנגלית, צרפתית, קוראינית, בנוסף לעוד 5 שפות (ללא עברית). מדובר בטכנולוגיה דומה לזו של Siri הקיימת באייפון 4S. ה-S Voice מאפשרת להגיד למשתמש שהוא רוצה להפעיל את המצלמה, לקבוע פגישה או לבדוק את מזג האוויר.

סמסונג מציעה גם יישום העונה לשם Direct Call, המאפשר SMS, קבלת הודעה מחבר או שיחה שלא נענתה מאדם מסוים, בזמן כתיבת הודעת - פשוט להרים את הטלפון ולהניח אותו ליד האוזן, כך שהמכשיר יידע להתקשר לאותו אדם באופן אוטומטי.