לראשונה: סינרון תעניק ליו"ר אופציות בחברה הבת

ההקצאה עשויה לאותת על הנפקה עתידית של החברה הבת Syneron Beauty

עונת כתבי ההצבעה (Proxy) בוול סטריט בעיצומה. צ'ק פוינט, ענקית האבטחה, מתכוננת לאסיפה הכללית שתיערך בעוד כשלושה שבועות. סינרון קיימה את האסיפה בשבוע שעבר, ובעלי המניות בחברה אישרו את כל ההצעות שעלו על שולחנה.

אחת מהצעות אלו גרסה כי בראשונה בתולדותיה יש להעניק לשמעון אקהויז, יו"ר החברה ומייסדה, אופציות למניות בחברה הבת Syneron Beauty.

סינרון, המפתחת מכשור לטיפולים קוסמטיים בעור (דוגמת הסרת שיער וטיפול בצלוליטיס), הקימה את Syneron Beauty לפני כשנתיים ואיגדה תחתה את כל פעילותה הביתית, דוגמת המכשיר הביתי Me המיועד להסרת שיער.

בחלוף הזמן וכפי שתיארנו כאן בשבוע שעבר, הפכה Syneron Beauty למנוע צמיחה די מהותי עבור סינרון.

דירקטוריון סינרון, איך לא, הגיע למסקנה כי אקהויז, שמכהן במקביל כיו"ר Syneron Beauty, צריך ליהנות מההצלחה של האחרונה ולכן יקבל אופציות למניות שיהוו 3% מהון המניות של Syneron Beauty. האופציות יבשילו בשלוש מנות שוות, ביום האחרון של כל אחת מהשנים 2012, 2013 ו-2014. מחיר המימוש של האופציות יהיה זהה לשווי ההוגן של מניית Syneron Beauty, כפי שייקבע על ידי דירקטוריון החברה.

Syneron Beauty, כאמור, עדיין פרטית, אך הקצאת האופציות לעיל מאותתת כי סינרון תשקול להנפיק בעתיד את החברה הבת.

ואכן, לפי כתב ההצבעה, כל מי שימיר אופציות למניות של Syneron Beauty, יוכל לקבל מניות רגילות של סינרון ולא של החברה הבת - כל עוד זו לא הונפקה.

סינרון נסחרת לפי שווי של 370 מיליון דולר, ירידה של 6% מתחילת השנה. אקהויז הוא בעל המניות הפרטי הגדול בחברה, עם החזקה של 7.7% מההון (רובה המוחלט במניות רגילות) ששווה 28 מיליון דולר.