"אפל תזנק ב-34%; הכנסותיה יעלו ל-200 מיליארד דולר"

בנק ההשקעות ברקליס מפרסם היום תחזית אופטימית ביותר בנוגע לאפל ■ בברקליס מציינים כי אפל צפויה לשלוף מספר "קלפים מנצחים" במהלך הרבעונים הבאים, כגון האייפון 5 וגרסה נוספת של האייפד

למרות שענקית הטכנולוגיה ירדה ביותר מ-14%, מאז השיא שרשמה לפני כחודש - 644 דולר למניה, כעת יוצאים בבנק ההשקעות ברקליס קפיטל בסקירה שורית במיוחד על החברה וטוענים כי פוטנצייאל הרווחים של החברה הוא עדיין גבוה ולכן משאירים את מחיר היעד של המניה ב-750 דולר, קרי, פרמיה של 34% על המחיר שבו היא נסחרת בשוק.

בברקליס מציינים כי אפל צפויה לשלוף כמה "קלפים מנצחים" במהלך הרבעונים הבאים, כמו למשל האייפון 5 וגרסה נוספת של האייפד עניין שעשוי להעלות את מכירותיה לכדי 200 מיליארד דולר ב-2013.

האנליסטים בבנק ההשקעות מציינים כי החברה שנחשבת לגדולה בעולם, במונחי שווי שוק, (525 מיליארד דולר), צפויה להמשיך ולצמוח גם ברבעונים הבאים, וביחד עם סמסונג , לשלוט בשוק הסמארטפונים והטאבלטים.

"אנו משאירים את ההמלצה על "תשואת יתר", ואת מחיר היעד על 750 דולר וצופים כי יעד המכירות הנמוך ביותר של אפל יגיע ל-200 מיליארד דולר ב-2013, ללא חישוב מכירות הסמארט TV והטאבלט עם מסך ה-7 אינץ' שהחברה מפתחת".