לאור התחרות: פרטנר תציע 3 חבילות בלבד ללקוחות פרטיים

עקב התגברות התחרות בשוק הסלולר החליטה פרטנר להתמקד ב-3 חבילות ללקוחות פרטיים וחבילה אחת בלבד ללקוחות עסקיים ■ אחת התוכניות כוללת שיחות והודעות SMS ללא הגבלה וחבילת גלישה של חצי ג'יגה ב-125 שקל בחודש

חברת פרטנר מצמצת את היקף התוכניות השיווקיות שלה במסגרת התגברות התחרות בשוק הסלולר בעקבות המהלכים של המתחרים. פרטנר פרסמה במהלך סוף השבוע באתר שלה עדכון לתוכניות התעריפים החדשות של החברה, ומעתה היא תשווק 3 תוכניות בלבד ללקוחות פרטיים ותוכנית אחת ללקוחות העסקיים.

במסגרת התוכניות ללקוחות הפרטיים תשווק פרטנר את תוכנית Clear Unlimited, לפיה הלקוח יקבל שיחות והודעות SMS ללא הגבלה וחבילת גלישה שמוגבלת לחצי ג'יגה - תמורת 125 שקל בחודש.

החברה מציעה מסלול נוסף תחת אותו שם, שכולל שיחות והודעות SMS ללא הגבלה וחבילת גלישה בנפח של 1 ג'יגה. לקוח שירצה להגדיל את חבילת הגלישה יעשה זאת תמורת תשלום נוסף.

התוכנית השנייה ללקוחות הפרטיים נקראת Clear Max, מדובר בתוכנית שהושקה לפני מספר שבועות על-ידי החברה וכוללת תשלום לפי שימוש. התוכנית כוללת תשלום מינימלי של 35 שקל בחודש ותשלום מקסימלי של 100 שקל בחודש, כאשר כל דקה או SMS או מגה בייט של גלישה יעלה 25 אגורות.

נציין כי מדובר בשתי תוכניות שכבר משווקות על-ידי פרטנר, אך בעקבות התגברות התחרות החליטה החברה לצמצם את מספר המסלולים ותתמקד בשתי התוכניות הללו בלבד.

ללקוחות העסקיים של החברה תוצע תוכנית אחת בלבד, במסגרתה ישלמו 160 שקל לחודש כולל מע"מ. התוכנית כוללת שיחות והודעות SMS ללא הגבלה וחבילת גלישה עד 3 ג'יגה.

כפי שכבר פורסם ב"גלובס", פרטנר השיקה אתר אינטרנט חדש, במסגרתו יוכלו הלקוחות לקנות ולשדרג את המכשיר הסלולרי שלהם.

נזכיר כי לפני שבועיים הטילה חברת הסלולר החדשה גולן טלקום פצצה, עם השקתה של חבילת סלולר ללא הגבלה (שיחות, הודעות SMS ואינטרנט) תמורת 99 שקל בחודש. במסגרת החבילה, החברה תאפשר גלישה באינטרנט של עד 2 ג'יגה, ובמקרה של חריגה תוגבל מהירות הגלישה. כמו כן תאפשר גולן טלקום שיחות חינם לחו"ל בתוכנית ל-29 יעדים.

התגובה הראשונה לפצצה שהטילה גולן טלקום הייתה מצד חברת הוט מובייל, שהודיעה על תוכנית ב-89 שקל בחודש, במסגרתה מציעה החברה שיחות, מסרונים והודעות מולטי-מדיה (MMS) ללא הגבלה, וכן גלישה בסלולר ללא הגבלה. מהירות הגלישה תואט אחרי צריכה של 3 ג'יגה, אך לקוח ממוצע צורך הרבה פחות מכך.