מניית היום: מזנקת 30% ברקע ניסוי מוצלח לטיפול במיגרנה

רדהיל מדווחת היום על תוצאות חיוביות בניסוי קליני עם תרופת RHB-103 לטיפול במיגרנה

רדהיל , המפתחת תרופות מוגנות פטנט בשלבי פיתוח קליניים מתקדמים, מדווחת היום (ב') על תוצאות חיוביות בניסוי קליני עם תרופת RHB-103 לטיפול במיגרנה. רדהיל מפתחת את התרופה בשיתוף עם חברת IntelGenx הקנדית. לרדהיל זכויות בלעדיות כלל עולמיות בתרופה.

ניתוח תוצאות הניסוי הקליני, בכפוף לקבלת דוח מסכם סופי, מלא ומפורט, מעיד על עמידה בהצלחה במטרות הניסוי הקליני ובכלל זה עמידה בדרישות הבטיחות ובכל הפרמטרים הנדרשים. בכפוף לקבלת דוח סופי חיובי, בכוונת החברה ושותפתה לפיתוח התרופה להגיש ל-FDA בקשה לאישור שיווק התרופה בארה"ב.

ד"ר אלקן גמזו, מנהל הפיתוח התרופה בחברה, ציין כי "אנו שמחים על הצלחת הניסוי הקליני שערכנו עם תרופת RHB-103 לטיפול במיגרנה. התוצאות הקליניות שהושגו עם RHB-103 לטיפול במיגרנה, בצורת המתן הייחודית של התרופה באמצעות דפית דקה המתמוססת בחלל הפה, עשויים להוות יתרון תחרותי משמעותי בשוק התרופות לטיפול במיגרנה, הנאמד במיליארדי דולרים".

מנכ"ל החברה דרור בן אשר הוסיף כי "הצוות של רדהיל ממשיך להוציא לפועל בהחלטיות ויסודיות את התוכנית העסקית של החברה, כאשר תוצאות הניסוי עםRHB-103 לטיפול במיגרנה מצטרפות לסיום המוצלח, באפריל השנה, של ניסוי נוסף עם תרופת RHB-102 למניעת בחילות והקאות אצל חולי סרטן".