השיחה: ראובן אבלגון מחתן

מי הגיעו לחתונת בנו של בעל השליטה ברוסאריו קפיטל? ■ איפה פגשה עפרה שטראוס את ג'רי שוורץ? ■ וגם: איזה דיון עורר אבנר סטפק?

עם סיום ספירת העומר, נפתחה באופן רשמי עונת החתונות של אביב-קיץ 2012. למשק של משפחת אבלגון בכפר מל"ל הגיעו בשישי אחר הצהריים חברים רבים של המשפחה. הסיבה לנהירה: ראובן אבלגון, בעל השליטה בחברת החיתום ובנקאות ההשקעות רוסאריו קפיטל, ורעייתו סימי השיאו את בנם.

רמי ואירינה שלמור, דן ומור אבלגון נישאים /צילום: יוסי כהן
 רמי ואירינה שלמור, דן ומור אבלגון נישאים /צילום: יוסי כהן

רמי ואירינה שלמור

הבן, דן אבלגון, מנהל הדיגיטל במשרד הפרסום אדלר-חומסקי נשא לאישה את מור פסו, מנהלת לקוחות באותו המשרד ממש. החברים מהמשרד הכינו לבני הזוג סרטון לרגל האירוע שעלה לפייסבוק עוד טרם החתונה. באופן מפתיע עלו להופיע על הבמה מי שלרוב לא מופיעים בחתונות: ההרכב של עברי לידר ויונתן גולדשטיין.

אמיר גיא וילדיו, דן ומור אבלגון נישאים /צילום: יוסי כהן
 אמיר גיא וילדיו, דן ומור אבלגון נישאים /צילום: יוסי כהן

אמיר גיא וילדיו

לידר וההרכב, שרק חזרו מהופעה בפסטיבל קאן, חברים קרובים של החתן, הרקידו את החברים הצעירים והמבוגרים עד אחרי חצות.

נגה קנז, עוזי ברייר, דן ומור אבלגון נישאים /צילום: יוסי כהן
 נגה קנז, עוזי ברייר, דן ומור אבלגון נישאים /צילום: יוסי כהן

נגה קנז ועוזי ברייר

בין הבאים לאחל מזל טוב ולרקוד עם החתן והכלה: האח של החתן תומר ורעייתו דנה, בתו של מודי כידון מנישואיו הראשונים המתגוררים בניו-יורק שהגיעו ארצה לרגל השמחה המשפחתית, ליאון קופלר ורחל מישורי, רמי נוסבאום, נגה קנז מנכ"לית רוסאריו קפיטל ובן זוגה עוזי ברייר, אירינה ורמי שלמור, אוסנת ויעקב פרי המשמש כיו"ר בנק מזרחי טפחות השותף ברוסאריו קפיטל, נתן חץ, אמיר גיא מנכ"ל משותף באדלר-ח ומסקי שהגיע עם בנו ובתו, רונן ורנדי פלד, מודי ושרון כידון, אבי באום וגלית חמי ועוד.

ג'רי שוורץ מעניק מלגות

במרכז רבין בתל-אביב התקיים בחמישי בערב טקס הענק המלגות השנתי של קרן "הישג" אותה יזם, הקים ומממן איש העסקים הקנדי ג'רי שוורץ יחד עם רעייתו הת'ר רייסמן.

אליעזר שקדי, ג'רי שוורץ, הת'ר רייסמן, ערב מלגות של קרן
 אליעזר שקדי, ג'רי שוורץ, הת'ר רייסמן, ערב מלגות של קרן

אליעזר שקדי, ג'רי שוורץ והת'ר רייסמן

במסגרת הקרן מוענקות מלגות לימודים מידי שנה לחיילים משוחררים שהוכרו כ"חיילים בודדים" בצה"ל. מעל הבמה, בני הזוג העניקו מלגות ל-160 "חיילים בודדים" משוחררים. המלגה כוללת שכר לימוד מלא לכל שנות התואר ודמי מחייה חודשיים. בסה"כ הקרן מממנת כ-1,000 סטודנטים.

עפרה שטראוס, ערב מלגות של קרן
 עפרה שטראוס, ערב מלגות של קרן

עפרה שטראוס

במהלך הטקס הוצגו סרטים על המלגאים שייצגו את הקרן ב"מצעד החיים" וכן סרטים על מלגאים שהגיעו לבדם לארץ כדי להתנדב לצה"ל ולעשות עלייה. הנחתה: עדן הראל. בין 700 המוזמנים נכחו גם: מנכ"ל אל על אליעזר שקדי, עפרה שטראוס, אלוף (מיל.) דורון אלמוג, שבתי שביט, משה ליאון, מושיק תאומים ואביב בושינסקי המנהל את הקרן. הטקס בחמישי היווה את שיאו של ביקור בן מספר ימים שערך שוורץ בארץ יחד עם בני משפחתו, במהלכו נפגש עם הנשיא שמעון פרס, עם ראש הממשלה בנימין נתניהו וכן ערך שורה של פגישות עסקיות.

ויזל וקוטלר מקפיצים

בסוף השבוע ציינו בשתי מסיבות את שיתוף הפעולה בין חברת ישראכרט ואמריקן איגל. המסיבות יועדו לאלפי צעירים, לקוחות ישראכרט, אשר הוזמנו לאירועים בהפקת פרומרקט בביתן 1 בגני התערוכה.

אבי גבאי, יגאל ברקת, שת
 אבי גבאי, יגאל ברקת, שת

אבי גבאי ויגאל ברקת

את המוזמנים הרקידו להקת הבלקן ביט בוקס ואינפקטד משרום. בין האורחים שפיזזו במתחם ה-VIP: דב קוטלר מנכ"ל ישראכרט, יגאל ברקת סמנכ"ל השיווק של ישראכרט, הראל ויזל מבעלי פוקס וזכיין אמריקן איגל בישראל, אבי גבאי מנכ"ל בזק שהתלבש בהתאם בחולצת גאנס אנד רוז'ס, אורי ורטמן, ליטל גינדי מטלון ואחיה גיא גינדי, יוסי לובטון, יוני סער ועוד.

ברונפמן בפסטיבל

בחמישי בערב נפתח בירושלים פסטיבל ישראל במופע מרהיב של להקת המתופפים יאמאטו מיפן. בין הנהנים בקהל נצפה גם צ'ארלס ברונפמן, מי שתרם לאחרונה 10 מיליון דולר להשלמת שיפוץ מבנה היכל התרבות שייקרא על שמו. רבים מהאורחים המשיכו את הערב במלון דן ירושלים שם ניצח מנכ"ל המלון יהודה קראוס על אירוח קוקטייל הפתיחה הרשמי של הפסטיבל.

הידאו סאטו, דן הלפרין, פתיחת פסטיבל ישראל / צילום: סיון פרג'
 הידאו סאטו, דן הלפרין, פתיחת פסטיבל ישראל / צילום: סיון פרג'

הידאו סאטו ודן הלפרין

בין האורחים שנכחו בקוקטיל: שגריר יפן בישראל הידאו סאטו, שגריר קוריאה בישראל קים איל סו, סגן ראש עיריית ירושלים יוסף פפה אללו, דן הלפרין יו"ר עמותת פסטיבל ישראל, כלת פרס ישראל ליה ון ליר, יוסי טל-גן מנכ"ל פסטיבל ישראל ורעייתו מרגלית, משה קפטן המנהל האמנותי של הפסטיבל ועוד. לקראת סוף הערב הפתיעו חברי להקת המתופפים והגיעו למלון להרים כוסית עם האורחים.

נאמן חוגג 40 למשרדו

משרד עורכי הדין הרצוג, פוקס, נאמן חגג 40 שנה להקמתו. הפירמה נוסדה בשנת 1972 על-ידי נשיא המדינה לשעבר עו"ד חיים הרצוג ז"ל, עו"ד מיכאל פוקס ז"ל ופרופ' יעקב נאמן המכהן כיום כשר המשפטים. לרגל המאורע נערך ביום רביעי אירוע באוניברסיטת תל-אביב. את הערב הנחה אבי קושניר.

יעקב והדסה נאמן, 40 שנות פעילות למשרד עורכי הדין הרצוג פוקס נאמן / צילום: אלירן אביטל
 יעקב והדסה נאמן, 40 שנות פעילות למשרד עורכי הדין הרצוג פוקס נאמן / צילום: אלירן אביטל

יעקב והדסה נאמן

בין האורחים: זהבית כהן, אלפרד אקירוב, פרופ' זוהר גושן, דוד פורר, יונתן קולבר, רונן בראל, יגאל בריטמן, דני מרגלית, ערן שלו, שגרירי ישראל בארה"ב לשעבר איתמר רבינוביץ' וזלמן שובל, אמיר קס, עמי אראל, וכמובן - בכירי המשרד. על הבמה הופיעו: ריטה, מרינה מקסימיליאן-בלומין, שלומי שבן ולהקת מיומנה.

הפרס ההודי של קומברס

טקס פרסי הטלקום ההודי לשנת 2012 שנערך לאחרונה סיפק גם זווית ישראלית: בנוכחות שרי ממשלה הודים ובכירי תעשיית הטלקום המקומית, הודיע ד"ר חמדון טורה, מזכ"ל האיגוד הבינלאומי לתקשורת, כי קומברס הישראלית זכתה בתואר "ספקית הבילינג הגדולה ביותר בהודו". קומברס, אשר מחלקת הבילינג שלה (BSS) נמצאת בצמיחה בתקופה האחרונה, מחזיקה בנתח שוק של כ-80% בהודו, והיא בין החברות הראשונות שהחלו לפעול במדינה בתחום זה. מאז 2007 חתמה החברה על הסכמים למכירת מערכות בילינג למספר מפעילים מובילים להודו, ובנוסף יש לחברה מרכז פיתוח במדינה. רוני לוי, מנהל פעילות הבילינג של קומברס, אמר כי "הדרך היחידה להיות מוביל BSS בשוק גדול ודינמי כמו הודו היא ע"י הצעת פיתרון המאפשר למפעילים, להרוויח כסף מכל חבילת שירות ולהתחרות בצורה יעילה".

רון שטיינבלט

מה הסטטוס

Avner Stepak מעלה תמונה של החתולה מיצי וארבעת גוריה שיצרה דיון ער בנושא מזון לחתולים