פלאפון לעובדיה: שלמו 50% יותר על ארוחות, קצצו בנסיעות

החברה מקטינה את מכסת הדלקים למנהלים ולאנשי המכירות ב-5% ■ עובדי פלאפון ישלמו 15 שקל לארוחה מלאה במקום 10 שקלים, או לחלופין ישלמו 8 שקלים על ארוחה קלה הכוללת סנדביץ' ושתייה

עובדי חברת פלאפון ישלמו יותר על ארוחות ויקבלו פחות דלק לנסיעות, במסגרת תהליך התייעלות וקיצוצים שעורכת החברה נוכח החרפת התחרות בשוק הסלולר.

פלאפון תייקר את מחיר הארוחות לעובדים ב-50%, וכל עובד ישלם 15 שקל לארוחה במקום 10 שקלים לארוחה. החברה מציעה לעובדיה ארוחות במחיר מסובסד בכ-100 מסעדות. החלופה הזולה של פלאפון לעובדים: ארוחה קלה של סנדביץ' ושתייה ב-8 שקלים.

בנוסף, החברה הורידה את מכסת הדלקים לעובדים ב-5% בממוצע שנתי. מעבר למכסה ישלמו העובדים על הדלק מכיסם. לחברה יש צי של מאות רכבים, המשמשים בעיקר את המנהלים ואת אנשי המכירות.

מפלאפון נמסר בתגובה כי "החברה מאפשרת לעובדיה ליהנות ממגוון רחב של ארוחות מסובסדות, החל מחדר אוכל ייעודי וכלה בהסדר עם כ-100 מסעדות ברחבי הארץ במחיר של 15 שקל בלבד לארוחה מלאה, המסובסדת במחציתה על-ידי פלאפון. כעת אנו מציעים חלופה נוספת של ארוחה קלה במחיר של 8 שקלים בלבד. בנוסף, עקב עליית מחירי הדלק, החברה הודיעה על קיצוץ של 5% בממוצע הדלק השנתי של כל עובד במאות רכבי החברה, כולל למנהלים".