האם דניאל מעוז הנאשם ברצח הוריו ניסה להפליל גם את אחותו?

במהלך היום האחרון של חקירתו הנגדית של דניאל מעוז, נחשף כי לפני הרצח הוא חיפש באינטרנט מידע על "הורים שנרצחו מכיוון שבתם לסבית"

האם דניאל מעוז, הנאשם ברצח הוריו, ניסה להפליל לא רק את אחיו - אלא גם את אחותו? במהלך היום האחרון של חקירתו הנגדית של דניאל מעוז, נחשף כי לפני הרצח הוא חיפש באינטרנט מידע על "הורים שנרצחו מכיוון שבתם לסבית". תמר מעוז, אחותו של דניאל, היא לסבית מוצהרת.

במהלך עדותו של מעוז היום (ה') שאל התובע את הנאשם מדוע חיפש מידע סביב מקרי רצח של הורים לבת לסבית. מעוז השיב כי הוא אינו זוכר מה חיפש במחשב לפני הרצח, ואינו זוכר שביצע את החיפוש הספציפי הזה.

מעוז חזר והדגיש כי הרקע לחיפושים שביצע ברשת הוא השיחות שלו עם אחיו ניר, ושב והאשים אותו ברצח. תמר עצמה לא הגיעה לדיון בבית המשפט.

בנוסף נשאל מעוז על פסקי דין של נאשמים שזוכו מרצח ונמצאו בדירתו. לטענת מעוז, הוא נתקל בתיקים "ברמה האקדמית", והוא הגיע אליהם לאחר ש"אחיו ניר אמר לו כי הוא מסוגל להרוג את אבי".

גם אתמול (ד') בדיון בבית המשפט עלה נושא החיפושים בגוגל, לאחר שהשופט צבי סגל ביקש ממעוז לפרט מדוע חיפש לפני הרצח מידע על זירת הרצח של בני משפחת פוגל באיתמר. מעוז השיב כי הוא ידע שניר רוצה לרצוח את ההורים, והשופט ענה לו בחריפות: "אתה לוקח אירוע לאומי, הרצח באיתמר, לפני הרצח של הוריך על-ידי אחיך ניר? איך ידעת באיזה נשק הם יירצחו? אל תזלזל באינטליגנציה שלנו".