2 קרנות זרות השקיעו בפולכרום לפי שווי של 8.5 מיליון דולר

מדובר בעליית ערך של כמעט 100% תוך פחות משנתיים וקרוב ל-400% תוך פחות מ-5 שנים

חברת מעין ונצ'רס הודיעה היום (א') כי חברת פולכרום (מוחזקת בכ-22.7%), העוסקת בהשבחת חומרים מרוכבים באמצעות ננו טכנולוגיה חדשנית המבוססת על תגליות של פרופ' עודד שוסייב ופרופ' אריה אלטמן, חתמה על הסכם עם שתי קרנות זרות, על השקעה של 700 אלף דולר לפי שווי של 8.5 מיליון דולר אחרי הכסף.

מדובר בעליית ערך של כמעט 100% תוך פחות משנתיים וקרוב ל-400% תוך פחות מחמש שנים. הגיוס הנוכחי משלים את סבב ההשקעה השני של החברה בהיקף כולל של כ-3 מיליון דולר.

המשקיעות הינן קרן L&S, קרן השקעות קוריאנית, שממשלת קוריאה בין המשקיעות בה, המשקיעה בחברות טכנולוגיה בתחילת דרכן וקרן בבעלות Albany Capital של משפחת אלטר מאוסטרליה.

"אנו צופים כי בעתיד כל רכיב מחומרים מרוכבים שיבנה בעולם, יכלול את הטכנולוגיה של החברה", אמר נמרוד ליטבק, מנכ"ל פולכרום. "השימוש בטכנולוגיה של פולכרום מביא לשיפור כה גדול בתכונות המכאניות של הרכיבים, והעלות כל כך נמוכה, שזה פשוט מחויב המציאות. כבר היום אנו נמצאים בקשר עם חברות רב לאומיות, המוכרות במיליארדי דולרים, לקוחות אשר מחפשים פתרונות שרק הטכנולוגיה של פולכרום יכולה לספק להם. לאחר פיילוט מוצלח של יכולת ייצור תעשייתית, אנו נערכים לקראת שלב המכירות".

גיא רוזן, יו"ר מעין ונצ'רס, הוסיף כי "הצטרפותם של שני גופים בינלאומיים מובילים כמשקיעים בחברת פולכרום, מהווה עדות ניצחת לעניין העצום שמעוררת הטכנולוגיה המהפכנית שפיתחה החברה, בכל רחבי העולם. זהו הגיוס החיצוני החמישי בחברות מעיין מתחילת השנה, דבר המעיד כאלף עדים על בשלות החברות ופוטנציאל הצפת הערך הגדול שגופי ההשקעה השונים מזהים בהן".