הטלוויזיה הגיעה גם להוקי קרח: הסכם של רבע מיליארד דולר לקינגס

קבוצת ה-NHL מלוס אנג'לס חתמה על הסכם שידורים עם פוקס ספורטס עד שנת 2024; תקבל 21 מיליון דולר בעונה, עלייה של 75% בהשוואה להסכם הקודם

רשתות טלוויזיה מקומיות שינו בשנים האחרונות לחלוטין את עולם הספורט האמריקני, עם הסכמים ארוכי טווח שבמקרים מסוימים מבטיחים לקבוצות המשודרות מיליארדי דולרים. רק לפני שנתיים נפרץ הסכר כאשר רשת טיים-וורנר חתמה עם קבוצת ה-NBA לוס אנג'לס לייקרס על חוזה שידורים ל-20 שנה עבורו התחייבה לשלם כ-3 מיליארד דולר.

ההסכם האחרון מגיע גם הוא מלוס אנג'לס: בסוף השבוע סיכמה רשת פוקס ספורטס על הסכם שידורים חדש עם קבוצת ה-NHL לוס אנג'לס קינגס בשווי 250 מיליון דולר עד שנת 2024 - ממוצע של 21 מיליון דולר לעונה.

רשת הכבלים שמשדרת באזור קליפורניה הסכימה להתיר את ההסכם הנוכחי בין הצדדים שהיה אמור להסתיים ב-2015 בגובה 12 מיליון דולר, כדי להציע חוזה חדש הגבוה ב-75% מההסכם הנוכחי.

ההסכם ימקם את הקינגס בין 10 הקבוצות שמכניסות הכי הרבה כסף מהסכמי טלוויזיה מקומיים ב-NHL. לפי "פורבס", מספר קבוצות בליגה נהנות מהסכמים של מעל 25 מיליון דולר לעונה מחברות כבלים מקומיות, כאשר ההסכם הנמוך ביותר עומד על כ-10 מיליון דולר לעונה. כזכור, הקבוצות נהנות בנוסף מהסכמי טלוויזיה עליהם חתומה הליגה מול גופי השידור הגדולים.