אפי אירופה מתרחבת: מקימה קניון ברומניה בשווי 200 מ' ש'

החברה מקבוצת אפריקה ישראל נכסים הכריזה על הנחת אבן הפינה של הקניון שיוקם בעיר פלוישט ברומניה ■ הקניון, שצפוי להיפתח לקהל הרחב ברבעון הרביעי של שנת 2013, משתרע על שטח של כ- 48,000 מ"ר כולל שטחי מסחר, בידור וחניונים

אפי אירופה מקבוצת אפריקה נכסים ממשיכה להרחיב את פעילות הייזום שלה באירופה ומכריזה היום (ב') על הנחת אבן הפינה בפרויקט קניון אפי פאלאס פלוישט ברומניה שעלותו מוערכת בכ-200 מיליון שקל.

הקניון, שצפוי להיפתח לקהל הרחב ברבעון הרביעי של שנת 2013, משתרע על שטח של כ- 48,000 מ"ר כולל שטחי מסחר, בידור וחניונים, ועלות הקמתו מוערכת ע"י החברה בכ-200 מיליון שקלים, כאשר חברת דניה סיבוס נבחרה להיות הקבלן הראשי של הפרוייקט.

הקניון, הממוקם במרכז העיר פלוישט ברומניה, המרוחקת כ- 55 ק"מ מבוקרשט הבירה ובה מתגוררים כ- 260 אלף תושבים. העיר פלוישט, נחשבת לאחת מהערים המבוססות ברומניה, בין היתר מרוכזת בסביבת העיר תעשיית הנפט והגז הרומנית.

לפי הערכות החברה, עקב מיקומו הייחודי של הקניון הוא נהנה מביקושים ערים להשכרת שטחים. נכון להיום עם תחילת העבודות בפרויקט הושכרו 17,344 מ"ר המהווים כ-60% משטחי המסחר בקניון.

החברה מציינת כי את הקמת הפרויקט ילווה בנק אירופי מוביל שיעמיד את המימון להקמתו. "אפי אירופה רואה בכך עדות לאמון הרב לו זוכה אפי אירופה במערכת הבנקאית באירופה גם בתקופה זו של אי וודאות בשווקים בה הבנקים מפגינים זהירות רבה במתן אשראי לפיתוח פרויקטי נדל"ן חדשים", מציינים בחברה.

"תחילת ההקמה של קניון אפי פאלאס פלוישט מהווה אבן דרך ביישום התוכנית האסטרטגית של החברה שעיקרה הוא הגדלת הכנסותיה מנדל"ן מניב באמצעות פיתוח פרויקטים על קרקעות שבבעלותה אשר נרכשו בעבר מהון עצמימהלך זה הינו בהמשך להקמת בנייני המשרדים אותם החלה החברה בשנה שעברה בבוקרשט ובפראג. בכוונת החברה להמשיך ולפתח בתקופה הקרובה פרויקטים נוספים , בעיקר בצ'כיה וברומניה", אומר אבי ברזילי, מנכ"ל אפי אירופה.