לידר: קנו טאואר - תזנק 60%; "העתיד נבנה לאט ובטוח"

האנליסטית סבינה פודבל מצפה לשיפור מהותי בהכנסות החברה החל מהרבעון השלישי של השנה ומציינת כי הפוטנציאל הגלום במתקן הייצור ביפן טרם בא לידי ביטוי בתוצאות החברה

בלידר שוקי הון חוזרים היום (ב') על המלצת "קנייה" למניית טאואר במחיר יעד של 1.2 דולרים, זינוק של 60% על מחיר הנעילה שלה בסוף השבוע בוול סטריט. האנליסטית סבינה פודבל מתייחסת בהרחבה לנושא ההשפעה של המרת שטרי ההון, וכן מצפה לשיפור מהותי בהכנסות החברה החל מהרבעון השלישי של השנה. כמו כן, מציינת פודבל כי הפוטנציאל הגלום במתקן הייצור ביפן טרם בא לידי ביטוי בתוצאות העסקיות של החברה.

בלידר שוקי הון מציינים כי סוגיית שטרי ההון מכבידה על מניית טאואר ואינה מאפשרת לה לגלם בצורה מלאה את מלוא הפוטנציאל והערך הגלומים בחברה. "לכן, נראה כי פתרון סוגיית שטרי ההון של טאואר עשוי להטיב בסופו של דבר עם המניה", כותבת פודבל.

בנוסף, כותבת פודבל כי "טאואר ממשיכה לצמוח ולהשביח את פעילותה": התוצאות של טאואר לרבעון הראשון היו מעט מעל הצפי, כאשר "לא צריך להתאכזה מתחזית ההכנסות שסיפקה טאואר לרבעון השני". בהסתכלות שנתית, מעריכים בלידר שוקי הון כי הכנסות החברה בכל 2012 יעמדו על כ-730 מיליון דולר.

פודבל מתייחסת גם למיזם ההודי ומציינת כי פרויקט הקמת מתקן ייצור השבבים בתת היבשת אינו כרוך בביצוע השקעות מצד טאואר וכן שותפות עם IBM זה "הישג בפני עצמו". פודבל מסכמת: "אם הקונסורציום של טאואר יזכה במכרז, זה יתבטא בשיפור משמעותי בתוצאות העסקיות של החברה".