התייעלות באלווריון: לפיד מקצץ במשכורות ובמצבת העובדים

החברה הודיעה היום כי תייעל את פעילות החברה ותיישם צעדים להפחתת עלויות, המיועדים לסייע בשיפור הרווחיות ■ חזי לפיד, נשיא ומנכ"ל החברה: "הצעדים החדשים שננקוט יאפשרו לחברה להתקדם לקראת יציבות"

חברת אלווריון מתייעלת וממקדת תחומי פעילות לטובת שיפור הרווחיות. החברה, ספקית פתרונות תקשורת אלחוטית בפס רחב למענה על צרכי הקישוריות, כיסוי וקיבולת של רשתות תקשורת ציבוריות ופרטיות, הודיעה היום (ד') כי תייעל את פעילות החברה ותיישם צעדים להפחתת עלויות, המיועדים לסייע בשיפור הרווחיות.

לאחר שהשלימה מהלך השקעה בטכנולוגיה, עוברת החברה לשיפור תהליכי העבודה על-ידי מתן מענה טוב יותר לדרישות הלקוחות וצרכי השוק באמצעות תהליכי קבלת החלטות קצרים יותר ושדרוג המוצרים כך שיספקו מענה לדרישות וצרכים אלה.

בנוסף, תפחית החברה את הוצאותיה, במהלכים הכוללים קיצוץ גלובלי במשכורות של כל העובדים, במקביל לשינויים מתאימים במצבת כוח-האדם.

חזי לפיד, נשיא ומנכ"ל אלווריון: "אנו מאמינים כי הצעדים החדשים שננקוט יאפשרו לחברה להתקדם לקראת יציבות, בעוד אנו ממשיכים להשקיע במנועי הצמיחה שלה, ומוצרים חדשניים. אנו מאמינים שהמבנה הארגוני החדש ינוהל ביעילות ורווחיות, כך שייתן מענה לצרכי לקוחותינו".