טירוף: שילם 3.46 מיליון דולר עבור ארוחת ערב עם באפט

אדם, שזהותו עדיין לא ידועה, שילם את הסכום הדמיוני במסגרת מכירה פומבית שכל הכנסותיה ילכו לצדקה ■ הזוכה של השנה שעברה קיבל בסופו של דבר משרה בחברה של באפט

כמה הייתם מוכנים לשלם עבור ארוחת ערב עם המיליארדר וורן באפט? איש אמיד במיוחד שילם לא פחות מ-3.46 מיליון דולר, שילכו לצדקה, במסגרת המכירה הפומבית השנתית עבור השתתפות בארוחת ערב עם המייסד והבעלים של חברת ברקשייר האת'אווי.

זהותו של ה"זוכה" עדיין לא ידועה, אבל הוא יוכל להביא איתו עוד 7 חברים לארוחה שתהיה במסעדת Smith & Wollensky במנהטן שבניו-יורק. ההצעה הזוכה הייתה ההצעה הכי גבוה שהוגשה אי פעם עבור ההשתתפות בארוחת הערב המיוחדת עם המיליארדר.

אולם ייתכן שלא מדובר בסתם ארוחת ערב כפי שיספר לכם הזוכה של השנה שעברה טד וישלר, מנהל קרנות במקצועו. וישלר שזכה בשנה שעברה בתענוג לאחר ששילם 2.63 מיליון דולר, הרשים את באפט במהלך ארוחת הערב עד כדי כך שהוא קיבל תפקיד בכיר בחברת ברקשייר.

המכירה הפומבית התקיימה, איך לא, באתר המכירות הפומביות הפופולרי איביי (Ebay), ומשכה 10 משתתפים שנתנו 106 הצעות, הרבה מעל למכירה הקודמת בשנה שעברה שמשכה רק 2 אנשים שהגישו 8 הצעות בלבד. המכירה, שנמשכה 5 ימים, ננעלה ביום שישי בלילה.

ב-12 השנים האחרונות הצליחה היוזמה הזאת של באפט לגייס קרוב ל-11.5 מיליון דולר עבור ארגון הצדקה GLIDE שבסן פרנסיסקו שעוזרת למעוטי יכולת בכל מיני נושאים בחיים, החל מאספקת ארוחה חמה וטיפול רפואי ועד מציאת דיור.