מיכאל גולן חושף: תוכנית גולן טלקום לחדירה לשוק החרדי

מנכ"ל גולן טלקום חשף את תוכניות החברה לבצע "הכשר" לכרטיסי ה-SIM שלה ולאפשר לחנויות במגזר החרדי למכור מכשירים "כשרים" בשילוב המסלולים שלה

מיכאל גולן, מנכ"ל גולן טלקום, חשף ביום חמישי האחרון במפגש עם עשרות צעירים חרדים בירושלים את תוכניתה של גולן טלקום לחדירה אל המגזר. בין היתר סיפר גולן כי החברה עובדת על אפליקציה שתאפשר "הכשר" לכרטיסי ה-SIM שלה, וכי החברה תאפשר לחנויות במגזר החרדי למכור ללקוחותיהן את המכשירים שלהן, בשילוב מסלולי שיחות של החברה.

גולן אמר את הדברים במסגרת ערב "ליל שישי אקטואלי", זירה של מפגשים בין צעירים חרדים בירושלים לבין אישים בכירים בציבוריות הישראלית.

"שליש מהשוק החרדי הוא שוק רגיל", פתח גולן את דבריו, והתייחס לאפשרות לתת "הכשר" לכרטיסי ה-SIM של גולן טלקום: "זה מורכב, זה דורש עבודה. אנחנו עושים קודם כל הפרדה בין ה-SIM של גולן טלקום לבין המכשיר. לאחר מכן אנו צריכים לפתח אפליקציה לכרטיס ה-SIM, שתוכל לזהות את מספר המכשיר (IMEI) ומספר ה-SIM - ולדעת אם הם 'כשרים' או לא".

עוד ציין גולן כי ניתן כבר כיום להזמין באתר האינטרנט של גולן טלקום "קו מסורתי".

באשר לחדירה לשוק החרדי והתאמת המודל העסקי של גולן טלקום לשוק, ציין מנכ"ל החברה כי אין בכוונתה לשנות את המודוס אופרנדי שלה (הזמנות מול אתר האינטרנט של החברה), אלא רק לבצע בו התאמות: "אנו רוצים לתת לחנויות שפועלות במגזר החרדי אפשרות להשתמש באתר שלנו, תוך ביצוע תהליך 'הכשרה' של המכשירים וה-SIM בחנות", אמר גולן.

"הכוונה היא לא לשנות את המודל שלנו", הדגיש, "אלא לתת לחנויות לקהל החרדי את האפשרות למכור את המכשירים שלהן בעצמן".