סטארט-אפ שעוסק בפרסום סלולרי גייס 5.4 מיליון דולר

חברת הסטארט-אפ Red Loop Media של הישראלי הראל קודש גייסה עד היום 7 מיליון דולר ■ רד לופ מדיה מציעה פתרונות פרסומיים וסלולריים למותגים שרוצים לתקשר עם הצרכנים שלהם

חברת הסטארט-אפ Red Loop Media של הישראלי הראל קודש גייסה 5.4 מיליון דולר - כך עולה מדיווח באתר חדשות הטכנולוגיה GeekWire. פרטים על זהות המשקיעים לא פורסמו. עד היום גייסה החברה 7 מיליון דולר. חברת Red Loop Media, שעוסקת בתחום הפרסום הסלולרי, הוקמה ב-2007 על-ידי קודש. החברה פועלת בעיקר בשוק הסיני באמצעות שני סניפים, לצד שניים נוספים בארה"ב ובתל אביב.

קודש, שמכהן כיו"ר החברה, היה בעבר סגן נשיא בחברת EMC. קודם לכן, שימש כסמנכ"ל המוצרים באמדוקס ועסק במו"פ ובאסטרטגיית מוצרים גלובלית, פיתוח, ארכיטקטורה ויישומים. לפני אמדוקס, קודש החזיק במספר משרות בכירות במיקרוסופט. לפני כן, היה מנכ"ל חברת Wingcast, שהוקמה על-ידי קוואלקום ופורד, ועסקה בפיתוח כלי תקשורת לתעשיית הרכב.

רד לופ מדיה מציעה פתרונות פרסומיים וסלולריים למותגים שרוצים לתקשר עם הצרכנים שלהם. בתחילת השנה חתמה החברה על הסכם פרסום בלעדי עם השבועון China Newsweek, של סוכנות הידיעות China News Service.

קודש אמר לאתר GeekWire כי ענף הפרסום הסלולרי בסין עדיין צעיר אך מתחיל לתפוס תאוצה. "כל המותגים מבינים שסין היא היעד הבא שלהם".

על-פי IVC Online, חברת רד לופ מדיה הוקמה על-ידי קודש וכן על-ידי תומר בן משה, לשעבר עובד אמדוקס ומיקרוסופט. בן משה שימש כמנכ"ל החברה, אך כעת מחזיקה בתפקיד טישאה יאנג, גם היא עובדת לשעבר של אמדוקס ומיקרוסופט.