נהג, עשית עבירת תנועה? כך תוכל לבדוק כמה נקודות יש לחובתך

חידוש במשרד התחבורה: נהגים שעברו עבירות תנועה יוכלו לברר את מספר הנקודות באמצעות עמדות שירות ממוחשבות שמשרד התחבורה החל להציב ברחבי הארץ

חידוש במשרד התחבורה: נהגים שעברו עבירות תנועה יוכלו לברר את מספר הנקודות שנרשמו לחובתם, באמצעות עמדות שירות ממוחשבות שמשרד התחבורה החל להציב בימים אלה בכל רחבי הארץ.

בנוסף לכך יוכל כל נהג לקבל תדפיסי מידע מפורטים על הבעלויות הקודמות של כלי הרכב שברשותו. כך למשל יוכל רוכש רכב פוטנציאלי לראות אם הרכב היה רשום בעבר על שמה של חברת ביטוח. זיהוי המשתמשים במכונות השירות האוטומטיות יעשה באמצעות כרטיס אשראי של בעל הרכב.

ועדת הכספים של הכנסת אישרה היום (ג') לגבות אגרה בסך 10 שקלים עבור העלויות הנדרשות להנפקת תדפיסי המידע הניתנים בעמדות השירות הממוחשבות. על פי התכנון יוצבו במהלך החודשיים הקרובים יותר מ-50 עמדות שירות אוטומטיות בכל רחבי הארץ.

עד כה הוצבו שבע מכונות שירות אוטומטיות, במשרדי הרישוי בחולון, בני ברק, כרמיאל, חיפה, ירושלים ובאר שבע וכן בקניון סירקין בפתח תקוה. בימים הקרובים יוצבו מכונות נוספות בקניון הדרים שבנתניה ובקניון סי-מול שבאשדוד.

בשבועות הקרובים יוצבו מכונות אוטומטיות ב-42 סניפי סופר פארם בכל רחבי הארץ, מקריית שמונה ועד אילת. מכונות אלה יספקו שירות במשך 10 שעות לפחות בכל יום. חלקן יספק שירות 24 שעות ביממה.

שר התחבורה ישראל כץ, ציין כי השירות החדש יאפשר לשפר באופן משמעותי את השירות לציבור ויפחית את העומס על משרדי הרישוי: "עמדות השירות האוטומטיות יאפשרו לחסוך זמן יקר ללא צורך להגיע למשרדי הרישוי".