לקוח yes שביקש להתנתק נדרש ל-4 חודשי "צינון"

א' גילה כי מבצע אינו מיועד אליו כלקוח קיים, ולפיכך ביקש להתנתק ולהתחבר מחדש - אך נאמר לו כי לא יוכל להתחבר במשך 4 חודשים ■ yes: טעות בתום-לב

מדיניות המקפחת לקוחות ותיקים לעומת מצטרפים חדשים אינה דבר חדש בחברת yes. אולם כמה רחוק מוכנים ללכת בחברה כדי למנוע הטבה מלקוח קיים?

תשאלו את א', מנוי הלוויין שביקש ליהנות מהמבצע המציע את ערוצי ספורט 1 ו-2 בחינם. כשהתקשר למוקד השירות גילה כי המבצע אינו מיועד אליו כלקוח קיים - ולפיכך, ביקש להתנתק ולהתחבר מחדש לקראת משחקי היורו. הנציגה הסבירה כי עבור ההתקנה מחדש ייאלץ לשלם 290 שקל, ו-א' הסכים.

"ואז הנציגה שלפה את נשק יום הדין", הוא מתאר: "'אין בעיה', היא אמרה, 'תוכל להתנתק, אבל לא תוכל להתחבר אלינו 4 חודשים'. שאלתי אם זה עונש, והיא הסבירה שמדובר ב'תקופת צינון שבה לא תוכל להתחבר מחדש'".

הלקוח ההמום הודה בנימוס, הסביר שאם כך כבר מוטב מבחינתו לא לחזור בכלל לחברה וניסה לברר אם מדובר בנוהל נקודתי או כולל. הנציגה הסבירה כי אלה ההנחיות עבור כל לקוח שמתנתק.

תגובת yes: "מבדיקה מעמיקה של הדברים עולה כי מדובר בטעות שנעשתה בתום-לב מצד הנציגה אשר שוחחה עם הלקוח, ואנו מצרים על כך. אין כל הנחיה בחברה בדבר תקופת צינון. לאור הפנייה אנו חוזרים ומחדדים את הנושא בקרב נציגינו. הלקוח אכן הוסב למבצע שביקש".