הודעה: אפליקציית ה-iPad של "גלובס" - בתשלום

אפליקציית ה-iPad של "גלובס" תהיה זמינה החל מהיום (א') בערב באמצעות רישום באתר האינטרנט של "גלובס" ותמורת תשלום

אפליקציית ה-iPad של "גלובס", עיתון העסקים של ישראל, תהיה זמינה החל מהיום (א') בערב באמצעות רישום באתר האינטרנט של "גלובס" ותמורת תשלום. הקריאה בכותרות שבדף השער תישאר פתוחה.

"גלובס" היה העיתון הכלכלי הראשון בישראל שהשיק אפליקצית ל-iPad, המבוססת על תכני העיתון המודפס. אפליקציית ה-iPad של "גלובס" מאפשרת מעבר מהיר בין התכנים ממגוון המדורים של "גלובס" ובהם כותרות היום, שוק ההון, דין וחשבון, הייטק ואינטרנט, נדל"ן, נתח שוק וצרכנות, פנאי, דעות ועוד.

כמו כן, ניתן לשתף ולשמור כתבות במאגר הכתבות השמורות באפליקציה. לאפליקציה יש ארכיון כתבות המאפשר חיפוש, הורדה וקריאת תכנים שהתפרסמו בטווח של שבוע לאחור. בנוסף, ניתן לצפות בתכני המגזינים מבית גלובס: "פירמה", "ליידי גלובס", "מגזין G" ו-"MANTALK"; וגם בכתבות הווידאו של גלובס TV.

איתן מדמון, מנכ"ל "גלובס": "כגוף מוביל וראשון בתחומו, מצאנו לנכון לסמן את הדרך בכך שתכני האפליקציה יהיו בתשלום. מהלך שכזה יאפשר לנו להתמיד בפיתוח התכנים והאפליקציה עצמה באופן שבו יחודדו וירבו מרכיבי הערך המוסף למשתמשים. מראש הצהרנו על כוונה זו ואנחנו גאים להציע את המוצר הנוכחי לעשרות אלפי המשתמשים שהורידו את אפליקציית 'גלובס'. זוהי עוד נקודת ציון, בראשוניות, באיכות ובפריצת הדרך המאפיינים את 'גלובס'".

לרכישת מסלול והצטרפות לחץ כאן

אפליקציית גלובס
 אפליקציית גלובס