HTC משיקה סמארטפונים חדשים בישראל; מה המחירים?

HTC משיקה בישראל את סדרת מכשירי ה-One החדשה ■ דגם One X יגיע באופן בלעדי כבר בתחילת שבוע הבא לרשת אורנג', כאשר מחירו יעמוד על 4,280 שקל, לעומת 3,000-3,600 שקל בחנויות הפרטיות

HTC מעלה שלב בפעילות שלה בישראל, הייבואן המקומי טאץ' גרופ הודיע היום (ג') על השקה של סדרת מכשירי ה-One החדשה שלו. דגם - One X יגיע באופן בלעדי כבר בתחילת שבוע הבא לרשת אורנג', כאשר מחירו שלהסמארטפון יעמוד על 4,280 שקל במזומן או עד 3 תשלומים. לשם השוואה, על-פי אתר זאפ, מחירו של הסמארטפון הזה בחנויות הפרטיות מתחיל ב-3,000 שקל עד 3,600 שקל.

"לקוחות שרוכשים מכשירים שלנו דרך ייבואנים מקבילים, אולי חוסכים סכום מסוים בקנייה, אבל הם מפסידים הרבה יותר לאחר מכן בנושא האחריות והגיור לעברית", אומר עומרי כהן, מנכ"ל טאץ' גרופ.

דגם ה-X כולל צג בגודל 4.7 אינץ', מעבד ארבע ליבות במהירות 1.5 ג'יגה הרץ, זיכרון פנימי של 32 ג'יגה, אנדרואיד 4 מבית גוגל ומצלמה עם חיישן של 8 מגה פיקסל, הכוללת צ'יפ ייעודי רק לפעולת הצילום.

המכשיר מגיע עם ממשק פשוט, שמאפשר צילום תמונה בתוך 0.7 שניות עם מיקוד אוטומטי מהיר מאוד. HTC גם שילבה פתרונות תוכנה לצילום תמונות בתנאי תאורה בעייתים, כמו חושך או צילום כאשר השמש נמצאת מאחורי האובייקט. באמצעות טכנולוגיית HDR, המשפרת את איכות התמונות, השמש לא הופכת את התמונות לשחורות.

בחברה אפילו הפכו את צילום הווידיאו לפשוט יותר, כאשר הם הפרידו את כפתור הצילום תמונה וכפתור צילום הווידיאו לשני כפתורים נפרדים ולא כפתור אחד שמבצע את שתי הפעולות.

מלבד זה, HTC משלבת עם המכשיר את שירות האחסון בענן - Dropbox, הכולל נפח של 25 ג'יגה בחינם למשך שנתיים.

סדרת ה-One, כוללת שני מכשירים נוספים פרט ל-X. דגם S ישווק ברשת סלקום החל מתחילת חודש הבא, כאשר בהמשך הוא צפוי לצאת גם בפלאפון. מגיע עם מסך בגודל 4.3 אינץ', מעבד כפול ליבה במהירות 1.5 ג'יגה הרץ, אנדרואיד 4.0, זיכרון פנימי של 16 ג'יגה ומצלמה של 8 מגה פיקסל.

הדגם הפשוט ביותר הוא ה-One V, המגיע עם מסך בגודל 3.7 אינץ', מעבד במהירות 1 ג'יגה הרץ, זיכרון פנימי של 4 ג'יגה, אנדרואיד 4 ומצלמה של 5 מגה פיקסל. הדגם הזה יצא באורנג' כבר בתחילת יולי.