חברה קנדית הגדילה החזקות בהזדמנות ישראלית ל-6.3%

חברת Senvest רכשה ביום חמישי האחרון 5 מיליון יה"ש הזדמנות נוספים ב-1.1 מיליון שקל, ומחזיקה כעת ב-47 מיליון יה"ש בשווי 10.5 מיליון שקל

בהמשך לפרסום דוח המשאבים של רישיונות פלאג'יק, הודיעה חברת ההשקעות הקנדית Senvest כי הגדילה את השקעותיה בשותפות הזדמנות ישראלית . סנווסט השלימה ביום ה' האחרון רכישה של כ-5 מיליון יחידות השתתפות של הזדמנות ישראלית בכ-1.1 מיליון שקל, והגיעה להחזקה של כ-47 מיליון יה"ש הזדמנות בהיקף של כ-10.5 מיליון שקל, המהווים כ-6.3% משווי השותפות.

הזדמנות ישראלית מחזיקה ב-10% במבחר רישיונות ימיים: 10% מ-5 רישיונות החיפוש "פלאג'יק": "ישי", "עדיתיה", "ללה", "יהב" ו"יועד" אשר משתרעים על שטח כולל של כ-2 מליון דונם כ-170 ק"מ מערבית לחיפה וגובלים ברשיונות "רציו-ים" בהם נמצא מבנה "לוויתן" ובבלוק 12 של נובל אנרג'י בקפריסין בו נמצא מבנה "אפרודיטה".

בנוסף, השותפות ממתינה לדיון מועצת הנפט בדבר 3 רישיונות ימיים נוספים: 10% מ"רועי" ו"נטע" בשטח ההיתר הימי "גל" ו-10% ברשיון הימי "עוז".

לאחרונה פרסמו השותפות בפלאג'יק עדכון לדוח המשאבים לרישיונות, כולל הסתברות גיאולוגית של 12.3% למציאת כ-2 מיליארד חביות נפט בשכבות העמוקות.