מאפריקה ישראל ללאומי: רון פאינרו מונה לחבר הנהלה בבנק

בנק לאומי מודיע על שורה של מינויים ושינויים ארגוניים בחטיבה לכספים ולכלכלה, בפעילות הבנקאות הפרטית והבינלאומית של הקבוצה ובלאומי פרטנרס

מינויים חדשים בבנק לאומי: רו"ח רון פאינרו, לשעבר סמנכ"ל הכספים באפריקה ישראל של לב לבייב, יצטרף לבנק לאומי כחבר הנהלה, וישמש כראש החטיבה לכספים ולכלכלה במקום קובי הבר, אשר מונה לאחרונה לראש החטיבה העסקית. במקומו של הבר יתמנה פרופ' דני צידון כיו"ר דירקטוריון לאומי פרטנרס.

פאינרו, 45, כיהן כסמנכ"ל גם בחברות Ectel, Tecnomatix (ארה"ב) וחבס ח.צ. השקעות. מנכ"ל לאומי, רקפת רוסק-עמינח, הודיעה עוד, כי שרון גור, ראש אגף תכנון תקציב ותשלומים בחטיבה לכספים ולכלכלה, תקודם לתפקיד סגן ראש החטיבה.

הבנק מבצע שינויים ארגוניים גם בתחומי הבנקאות הפרטית והפעילות הבינלאומית: ניצה רוסו-שטאובר, המכהנת כסגן ראש החטיבה לבנקאות פרטית ובינלאומית, תמונה לראש מערך הבנקאות הפרטית בארץ ובעולם, ותהיה אחראית על ריכוז, מיקוד וניהול פעילות הבנקאות הפרטית בארץ ובחו"ל.

פעילות מערך האסטרטגיה, בראשות אבנר מנדלסון תורחב, והמערך ייקרא מעתה מערך אסטרטגיה ומטה הפעילות הבינלאומית. המערך יהיה אחראי מעתה גם על מטה הפעילות הבינלאומית של הבנק, בנוסף להיותו אחראי על תהליכי התכנון האסטרטגי בקבוצה.

לפעילות המטה של הבנקאות הפרטית יצוות לכל שלוחה ראש חטיבה או ראש מערך, אשר יהיה אחראי באופן ישיר לתמיכה ופיתוח עסקי השלוחה. רוסו-שטאובר תהיה אחראית על בנק לאומי שוויץ ובנק לאומי לוקסמבורג. מנדלסון יהיה אחראי על ארה"ב וסין, ויואל מינץ, ראש החטיבה למימון מורכב ונדל"ן, יהיה אחראי על לאומי בריטניה ולאומי רומניה.