סלקום מפטרת עשרות עובדים: שינויים ארגוניים ותחרות

בימים האחרונים פוטרו עובדים באגף מערכות המידע ■ מדובר בהתאמות ובשינויים ארגוניים שעורכת החברה על רקע התגברות התחרות בשוק הסלולר

לצד עצירת גיוסי כוח-האדם, פיטורי העובדים בסלקום ממשיכים. היום (ב') נודע כי בימים האחרונים פוטרו עובדים באגף מערכות המידע. לא ברור מהו המספר המדויק של העובדים שפוטרו, אך מדובר בהתאמות ובשינויים ארגוניים שעורכת החברה על רקע התגברות התחרות בשוק הסלולר.

במערכות המידע בסלקום יחול קיצוץ, בדומה לקיצוצים שייערכו בכל החברות, וזאת משום שהשוק עבר למודל מאד מצומצם של תוכניות, ולמעשה כל התוכניות הישנות ייעלמו בקרוב. סביר להניח כי גם באגפים קשורים אחרים כמו בשיווק יהיו התאמות בכוח-האדם.

המעבר לתוכניות ללא הגבלה (אנלימיטד) מצמצם את היקף התוכניות שהחברות יחזיקו למינימום. למעשה, היום גולן טלקום והוט מובייל מציעות שתי תוכניות בלבד, כך שיידרשו פחות עובדים במערכות המידע שזה היה תפקידם.

באופן כללי, חברות הסלולר יבצעו התאמות מאד משמעותיות לאורך השנה בהיקפי כוח-האדם שלהן, וניתן להעריך כי אלפים ייפלטו מהתעשייה עד סוף השנה, שכן לא מדובר רק בעובדים מתוך החברות אלא גם בעובדים שמספקים שירותים, בעקבות קיצוצים בתקציבי הרכש.