תקציב הפרסום של רשת נעלי TO GO עובר ל-y&r ישראל

בשנת 2011 עמד תקציב רשת נעלי TO GO על כמיליון דולר במחירים ריאליים

משרד הפרסום y&r ישראל זכה במכרז על תקציב הפרסום של רשת נעלי TO GO - כך נודע ל"גלובס". על התקציב התמודדו מספר משרדי פרסום, בהם גיתם BBDO, פרסום אברהם ופוגל-אוגילבי.

תקציב הפרסום של רשת TO GO עבר בשנים האחרונות מספר ידיים. בעבר הוא טופל במשרדי הפרסום בלומנקרץ ושות', ירקוני וגולן-נהרדע. ב-2008 שוב נעשה מהלך להחלפת המשרד, ואדלר-חומסקי זכה בתקציב. גם הרומן הזה לא האריך ימים, והקבוצה עברה לפרסם באופן עצמאי.

עיקר הקונספט הפרסומי של הרשת הוא סביב הארד סייל, אך עם זאת היא משתמשת בפרזנטוריות מפורסמות. בתפקיד שימשו קרין מגריזו, מירי בוהדנה ומורן אטיאס.

על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, היקף הפרסום של רשת TO GO עמד ב-2010 על כ-2.2 מיליון דולר במחירי מחירון, ובשנת 2011 על כ-2.8 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כמיליון דולר במחירים ריאליים.