ההמלצות החמות: 4 מניות ביוטק שצפויות לזנק עד 105%

באתר הפופולרי The Street ערכו עבורכם רשימה של 4 מניות מתחום הביוטק שביצעו לאחרונה תזוזה גדולה מעלה, הן ברמת המחיר והן במחזורי המסחר

כל סוחר מתחיל יודע שכאשר מניה מבצעת תזוזה משמעותית כלפי מעלה או מטה, עניין הבא ליידי ביטוי הן במחיר המניה אך גם במחזורי המסחר שלה, זהו סימן לכך שמשהו גדול קורה בסקטור או בחברה עצמה. לכן, סוחרי היום מנסים לאתר את אותן מניות כדי "לרכב על גל התנודתיות שלהן" ולגרוף רווחים תוך זמן קצר.

באתר הפופולרי The Street ערכו עבורכם רשימה של 4 מניות מתחום הביוטק שביצעו לאחרונה תזוזה גדולה מטה או מעלה וריכזו ומחזורי מסחר גבוהים.

1. מנקיינד - (סימול: MNKD) - זוהי חברת פארמה העוסקת בפיתוח ושיווק של תרופות למחלות כגון סרטן. לאחרונה מניית החברה זינקה בכ-12% למחיר של 2.24 דולרים. מחזור המסחר של המניה הסתכם בסוף השבוע בכ-3 מיליון דולר - יותר מכפול ממחזור המסחר הממוצע שלה שעומד על 1.4 מיליון דולר. באתר מציינים כי המניה תזנק לרמת ההתנגדות הבאה שלה ב-2.59 דולרים ובמקרה שתצלח אותה, היא עשויה לזנק לרמה של 3.48 דולרים - 55% מעל המחיר שבו היא נסחרת כיום.

2. קליבלנד ביולבס - (סימול: CBLI) - חברת ביוטק המפתחת פתרונות רפאויים כגון פיתוח רקמות ביולוגיות או תרופות לטיופל בסרטן המבוססות על מודולוציה של תאים. בימים האחרונים זינקה המניה בכ-8% ומחזור המסחר שלה הסתכם בכ-451 אלף מניות. זאת, כאשר מחזור המסחר הממוצע שלה עומד על 285 אלף מניות. באתר מעניקים למניה מחיר יעד של 2.4 דולרים - רמת הממוצע נע של ה-200 ימים האחרונים שלה, המשקפת פרמיה של כ-35%.

3. ביומימטיק טראפואטיק - (סימול: BMTI) - מתרכזת בפיתוח מוצרים לריפוי והקלה על פציעות ספורט. בימים האחרונים המניה זינקה בכ-30% למחיר של 3.2 דולרים. בסוף השבוע מחזור המסחר שלה הסתכם בכ-300 אלף מניות - כפול ממחזור המסחר הממוצע שלה שעמד על כ-150 אלף מניות. באתר מציינים כי מבחינה טכנית, המניה נסחרת מעל רמת הממוצע נע של ה-200 ימים במחזורים גבוהים, לכן היא עשויה להגיע לשיאים חדשים ולרמה של 4.2 דולרים - 32% מעל המחיר שבו היא נסחרת כיום.

4. אנטרה פארמהקיוטיקל - (סימול:ANTH) - מתמקדת בפיתוח וייצור של תרופות ראשוניות. מניית החברה זינקה לאחרונה ביותר מ-14% לרמה של 2.92 דולרים ומחזור המסחר שלה זינק ליותר מ-800 אלף מניות. באתר מעניקים למניה מחיר יעד של 4 דולרים וטוענים כי במקרה שהזינוק ילווה במחזורים גבוהים, אז היא עלולה לטפס גם לרמה של 6 דולרים - 105% מעל המחיר שבו היא נסחרת כיום.