בריטיש איירוויס תחליף את הבואינג 767 בטיסות לישראל

בריטיש אירוויס עשויה להחליף בחורף הקרוב את מטוס הבואינג 767 שלה שטס לישראל באיירבס 320 הקטן יותר, מה שצפוי לפגוע בחווית הטיסה

בריטיש אירוויס ( British Airways) עשויה להחליף בחורף הקרוב את מטוס הבואינג 767 שלה שטס לישראל במטוס מדגם איירבס 320 הקטן יותר. משמעות הדבר: פגיעה בחוויית הטיסה ובאיכות השירות לציבור הנוסעים, שכן מדובר במעבר ממטוס רחב גוף למטוס צר גוף, ביטול מחלקה ראשונה ומחלקת עסקים קטנה יותר.

על פי המגזין ATW - air transport world, דובר החברה הודיע על כוונת החברה לחולל מספר שינויים בתוכנית העבודה לחורף 2012 הכוללים בין היתר החלפת מטוסים בנתיבים שונים כמו פריז, אתונה ותל אביב על מנת לשחרר את מטוסי הבואינג 767 הגדולים יותר לטובת נתיבים ארוכים יותר. המהלך של בריטיש אירוויס מבטא את המשבר בתעופה האירופאית בגינו חברות תעופה חייבות להגביר רווחיות ולהפנות מטוסים רחבי גוף לטיסות ארוכות יותר שבהן ניתן לגרוף יותר כסף.

בריטיש אירוויס מפעילה לישראל 2 טיסות יומיות מנתב"ג ללונדון ו-2 טיסות מלונדון לנתב"ג במטוסי בואינג מדגם 767 ו-777. על פי דו"ח רשות שדות התעופה המסכם את הפעילות התעופתית בנתב"ג, בחודש מאי האחרון תנועת הנוסעים מנתב"ג עם בריטיש אירוויס הסתכמה ב-22,567 נוסעים ומתחילת השנה ב-105,031 נוסעים.

מבריטיש אירוויס נמסר כי החברה אינה נוהגת להתייחס לשמועות.