עיכוב בפתיחת מלון "קפה רויאל" של אלפרד אקירוב בלונדון

מלון "קפה רויאל" בלונדון לא ייפתח לקראת משחקי האולימפיאדה ■ כפי הנראה המלון ייפתח בחודש אוקטובר ולא החודש

עיכוב בפתיחה: מלון "קפה רויאל" של אלפרד אקירוב בלונדון לא ייפתח לקראת משחקי האולימפיאדה. כפי הנראה המלון ייפתח בחודש אוקטובר ולא החודש (יולי).

מלון היוקרה - המשופץ בימים אלה על-ידי אלרוב, חברת הנדל"ן והמלונאות של אלפרד אקירוב הנסחרת בבורסה בתל-אביב לפי שווי שוק של כ-1.3 מיליארד שקל - כולל 159 חדרים (110 חדרים ו-49 סוויטות).

המבנה המקורי, שנסגר בשנת 2008, התפרסם כמקום המפגש של מפורסמים כמו אוסקר וויילד, אליזבת טיילור, ווינסטון צ'רצ'יל, בריג'יט בארדו והנסיכה דיאנה.

המלון, הממוקם ברחוב ריג'נט (regent), הוקם במחצית המאה ה-19 כבית-קפה וכמקום המשמש לכנסים ואירועים. האדריכל הבריטי דיוויד צ'יפרפילד הופקד על שחזורו ושיפוצו.

במרץ השנה אמר אקירוב ל"כלכליסט" כי עיקר התוכניות של אלרוב לשנת 2012 נוגעת למלונות "קפה רויאל" ו"קונסרבטוריום" שנפתח באחרונה באמסטרדם. "אנחנו צופים כי הם יכניסו לנו ביחד כ-150 מיליון שקל ב-2012 וכ-200 מיליון שקל ב-2013", אמר.

לא ניתן להשיג את תגובתו של אקירוב השוהה בחו"ל.

מחברת אלרוב נמסר בתגובה כי "עבודות השיפוץ מתקדמות, אולם לאור הצפה אשר קרתה בשלהי חודש אפריל 2012, כחלק מעבודות חיבור מערכת המבנה של קפה רויאל למערכת המים, התרחשה תקלה שמקורה בהליך שביצעה חברת המים העירונית בלונדון, ואשר גרמה להצפה במרתפי המבנה. מלון 'קפה רויאל' צפוי להיפתח לקהל הרחב במהלך הרבעון הרביעי לשנת 2012. הנהלת המלון הודיעה מבעוד מועד למארגני האולימפיאדה על השינוי האמור".