עודד קרמר מונה לסמנכ"ל קריאייטיב במקאן-אריקסון

זאת לצידו של איתי גלאון ■ בתפקידו האחרון שימש קרמר כמנהל קריאייטיב אסטרטגי במשרד הפרסום אדלר-חומסקי

‎‎קבוצת מקאן-אריקסון הודיעה היום (א') על מינוי חדש בקבוצה: עודד קרמר ימונה לתפקיד סמנכ"ל קריאייטיב לצידו של איתי גלאון. קרמר יחליף את שחר פילר, שביקש לסיים את תפקידו לאחר כשנתיים במקאן-אריקסון.

‏קרמר, 40, נשוי ואב לשלושה, עסק ב-15 השנה האחרונות במגוון תפקידי כתיבה, עריכה וניהול פיתוח תוכן בעיתונות הכתובה, בטלוויזיה ובעולם הפרסום. בין היתר הוא שימש כמנהל פיתוח התוכן של אולפני הרצליה, לקח חלק בפיתוח הגרסאות הישראליות של "הישרדות" ו"היפה והחנון" והיה שותף בפיתוח השעשועון הישראלי "לעוף על המיליון". בתפקידו האחרון שימש קרמר כמנהל קריאייטיב אסטרטגי במשרד הפרסום אדלר-חומסקי.

‏ריצ'י הנטר, מנכ"ל קבוצת מקאן אריקסון, מסר היום: "עודד הוא איש פרסום המביא עמו ניסיון עשיר ומגוון בתחומים השונים של העשייה הקריאטיבית והבנה עמוקה בענף. איתי ועודד יהיו אחראים על הובלת תחום הקריאייטיב במקאן למחוזות חדשים פורצי דרך עבור לקוחותינו, ואני מאחל לשניהם הצלחה רבה.

"בהזדמנות זו, ברצוני להודות לשחר, בשם כל ההנהלה והעובדים על העשייה הקריאטיבית המשמעותית עבור לקוחות מרכזיים ומובילים של המשרד במהלך תפקידו, ואני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך הדרך".