ועידת MAD: מיכאל גולן והמשנה למנכ"ל בזק על במה אחת

ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ומוזיקה של "גלובס" בשיתוף Orange, שתתקיים ב- ב-11 ביולי תעלה את מושב הדיון "הדינמיקה של האסטרטגיה: תאגיד, פרסום, צרכן"

ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ומוזיקה של "גלובס" בשיתוף Orange, שתתקיים ב- ב-11 ביולי תעלה את מושב הדיון "הדינמיקה של האסטרטגיה: תאגיד, פרסום, צרכן".

במסגרת המושב ידונו כיצד משפיע השינוי שעבר הצרכן הישראלי בעקבות המחאה החברתית, על אופי האסטרטגיה השיווקית של עסקים, האם התשתית השווקית הישנה קרסה, מקומם של משרדי הפרסום, יחסי הציבור, ומשרדי ייעוץ והאם בכלל קיימת אסטרטגיה שיווקית באקלים הדינמי הנוכחי.

בדיון ישתתפו רן גוראון, משנה למנכ"ל בזק; מיכאל גולן, מנכ"ל ובעלים גולן טלקום; גיל סמסונוב, בעלים גליקמן נטלר סמסונוב; אודי פרידן בעלים ומנכ"ל ראובני פרידן; מוטי שרף, בעלים ומנכ"ל שרף תקשורת; נורית דאבוש, מרצה לאסטרטגיה תקשורתית ולשעבר יו"ר מועצת הרשות השנייה; יניב לוי, מנכ"ל טוטאל מדיה וגל תורג'מן, מנכ"ל ועדת המדרוג לאינטרנט. את הדיון תנחה ליאת רון, כתבת "גלובס".

בנוסף, נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום יחשוף את הדירוג החצי שנתי של משרדי הפרסום. במסגרת המושב יוצג גם "קמפיין העתיד" בו משרדי הפרסום יציגו את חזונם כיצד ייראה קמפיין העתיד של מותג, מוצר או חברה.

זו השנה השנייה ש"גלובס" פונה למשרדי הפרסום ומזמין אותם לתת לקהל הצצה לאופן שבו הם רואים את העתיד של עולם הפרסום. המשרדים שיציגו הם: גליקמן-נטלר-סמסונוב; LEAD; יהושע TBWA ;TWISTED ו-THE BOX.

כמדי שנה, תכנס הוועידה את בכירי ענפי השיווק, הפרסום, המדיה, האינטרנט, והתקשורת כדי להעלות על סדר היום את הדילמות המרכזיות העומדות בפני חברות, מובילי דעה, ומקבלי החלטות בתחומים אלו.

גם הפעם תארח ועידת MAD תקשורת, שיווק ודיגיטל 2012 של גלובס דוברים שיגיעו לארץ במיוחד כדי להשתתף בוועידה. מושבי הדיון בוועידה ילוו בתרגום סימולטני.

לפרטים ולהרשמה - לחצו כאן