סיאנו כרמל - ממיר טלוויזיה נוח למוצרי אפל

הכרמל של סיאנו הוא מוצר ישראלי שנותן פתרון נוח לצפייה בשידורי טלוויזיה בדרכים ■ עם קצת יותר השקעה באיכות המוצר, היה כאן פתרון מוצלח מאוד ■ חבל גם שאין כרגע גרסה למכשירי אנדרואיד

אחד השימושים הפופולריים בטאבלטים ובסמארטפונים הוא צפייה בקטעי וידיאו ובתוכניות טלוויזיה מאפליקציות שונות.

חברת סיאנו הישראלית פיתחה פתרון המאפשר לקלוט את ערוצי עידן פלוס (ערוץ 1, 2 ו-10) בכל מקום בו יש קליטה של השידורים וללא חיבור לרשת סלולרית, מה שמאפשר בפעול קליטה של טלוויזיה ללא עלות של חיבור גלישה.

יכולות: ההתקנה של "כרמל" פשוטה מאוד. צריך להוריד אפליקציה בשם SianoTV המאפשרת את הגישה לשידורים באייפד 2, באייפד החדש או באייפון 4S. האפליקציה כוללת מדריך שידורים, גישה נוחה לערוצים עם מעבר יחסית מהיר בינהם וגם הקלטת תוכניות בזמן אמת. אי אפשר לקבוע הקלטת תוכניות במועד מאוחר יותר, וזה חיסרון שעשוי להפריע לחלק מהמשתמשים. בתוכניות המוקלטות ניתן לצפות גם ללא חיבור פיזי של הכרמל לאייפד.

סוללה וקליטה: המוצר לא דורש סוללה חיצונית והוא משתמש באנרגיה של האייפד או האייפון. לצורך קליטה נוחה של שידורי עידן פלוס הבעייתיים, מלבד האנטנה הקטנה הצמודה לכרמל, ניתן לחבר אנטנה חיצונית גדולה (כלולה בערכה) במטרה לקלוט את השידורים. בניסיון שלנו, באזורים קשים זה לא ממש עזר.

עיצוב: הכרמל מעוצב במראה של קופסת פלסטיק שמחברים למוצרים הניידים של אפל. הפלסטיק מאוד זול והתחושה היא שהוא לא ישרוד יותר מדי זמן. הרגלית האחורית שלו, למשל, נשברה לנו כבר בשימושים הראשונים.

בשורה התחתונה: הכרמל של סיאנו הוא מוצר ישראלי שנותן פתרון נוח לצפייה בשידורי טלוויזיה בדרכים. עם קצת יותר השקעה באיכות המוצר, היה כאן פתרון מוצלח מאוד. חבל גם שאין כרגע גרסה למכשירים מבוססי אנדרואיד.

מחיר: 325 שקל באורנג'.

ציון: 8.