אייל ברקוביץ': הוצל"פ נגד טמפו על חוב של 290 אלף שקל

ברקוביץ' ושותפו אילן טריגר דורשים מימוש פסק הדין שהורה לטמפו לשלם לשניים 400 אלף שקל בגין חלקם בייזום עסקה ליבוא המשקה האלכוהולי "בקרדי בריזר" מאנגליה לישראל

אייל ברקוביץ' נגד חברת טמפו - מחצית שנייה: שחקן העבר של נבחרת ישראל בכדורגל ושותפו, אילן טריגר, פתחו באחרונה תיק בהוצאה לפועל תיק נגד חברת טמפו, למימוש פסק הדין של בית המשפט המחוזי בת"א, שהורה לטמפו לשלם לשניים 400 אלף שקל. זאת, בגין חלקם בייזום עסקה ליבוא המשקה האלכוהולי "בקרדי בריזר" מאנגליה לישראל.

לדברי ברקוביץ' וטריגר, טמפו הפרה את החלטת בית המשפט ושילמה רק כ-110 אלף שקל מהסכום שהורה לה ביהמ"ש לשלם, בנימוק שעומדת לה זכות קיזוז של כ-290 אלף שקל בגין חוב של טריגר כלפיה. באמצעות עו"ד מנחם אברמוביץ ממשרד המבורגר עברון טוענים ברקוביץ וטריגר כי לטמפו לא הייתה זכות לקזז מהסכום שפסק נגדה בית המשפט.

קידום עסקת יבוא

לאחר פתיחת תיק ההוצל"פ הגישה טמפו בקשה בטענת "פרעתי", לפיה היא עומדת על זכותה לקיזוז. דיון בטענות הצדדים עתיד להתקיים בקרוב בפני רשם ההוצל"פ.

בינואר האחרון קבע שופט המחוזי בת"א, אבי זמיר, כי טמפו תשלם 400 אלף שקל לברקוביץ', וטריגר, בגין חלקם בייזום עסקה ליבוא ה"בקרדי בריזר". ברקוביץ' ושותפו תבעו מטמפו סכום גבוה בהרבה של 6 מיליון שקל, בטענה כי החברה הפרה הסכם בלעדי עמם לייבוא משותף של המשקה, כשביצעה עסקה ישירה עם חברת "בקרדי מרטיני", יצרנית המשקה, במסגרתה קיבלה זיכיון בלעדי להפצתו.

ואולם, השופט זמיר דחה את הטענה ופסק כי המגעים בין ברקוביץ' וטריגר לבין טמפו לא התגבשו לכדי הסכם סופי, ולכן ברקוביץ' וטריגר לא זכאים למלוא הפיצוי שתבעו. עם זאת, השופט הסביר כי דעתו אינה נוחה מכך שטמפו מייבאת כיום לבדה את משקה ה"בקרדי", כאשר ברקוביץ' וטריגר עשו פעולות שונות לקידום יבוא המשקה לישראל. ביהמ"ש קבע כי פעילותם של ברקוביץ' וטריגר הייתה "זרז" לקבלת הזיכיון על-ידי טמפו לייבוא המשקה - ופסק לטובתם 400 אלף שקל כ"שכר ראוי".