EyeSight הישראלית מגייסת 2 מיליון דולר

EyeSight עוסקת בפיתוח טכנולוגיה להפעלת מוצרים כמו טלוויזיות, טאבלטים וסמארטפונים באמצעות תנועת הידיים ■ הגיוס הנוכחי ישמש להתרחבות החברה לשווקים חדשים

חברת EyeSight הישראלית גייסה 2 מיליון דולר מקרן קוריאנית-ישראלית חדשה בשם MaC וממשקיעים פרטיים. מדובר בפעם הראשונה שמק מבצעת השקעה בחברה. הגיוס הזה מצטרף להשקעה בגובה 4.2 מיליון דולר שהתבצעה בסוף השנה שעברה בהובלת יצרנית השבבים הישראלית CEVA ומהתאגיד היפני Mitsui. הגיוס הנוכחי ישמש להתרחבות החברה לשווקים חדשים.

EyeSight עוסקת בפיתוח טכנולוגיה להפעלת מוצרים כמו טלוויזיות, טאבלטים וסמארטפונים באמצעות תנועת הידיים. התוכנה של החברה אינה דורשת חומרה ייעודית ויכולה להתבסס על כל מצלמת סלולר או מצלמת רשת. הפתרון של EyeSight מתאים גם למערכת ההפעלה הבאה של מיקרוסופט - חלונות 8.

"כידוע, יצרניות רבות ומשמעותיות בתחום המכשור האלקטרוני מבוססות בקוריאה, ועל כן שוק זה הוא חשוב ומשמעותי מאוד עבור EyeSight", אומר מנכ"ל החברה, גדעון שמואל. "שיתופי פעולה בשוק הזה יביאו ליצירת מוצרים בעלי ממשק אינטואיטיבי ואטרקטיבי למשתמש אשר יהיו זמינים לשוק הכלל עולמי".

הטכנולוגיה של החברה כבר זמינה בשוק ומשולבת בדור הטלפונים החדש של פאנטק (Pantech) הקוריאנית. כמו כן, החברה חתמה על הסכם עם יצרנית הטלוויזיות הסינית הייסנס, שהביאה לשילוב טכנולוגיית שליטה ללא מגע בסמארט TV מבוססת אנדרואיד מתוצרתה.