רני רהב: "משה לדור צריך לקחת אחריות ולהתפטר"

את הדברים אמר רהב בתוכנית "ערב חדש" בערוץ 1 לאחר החלטת בית המשפט המחוזי בירושלים לזכות את אולמרט מרוב האישומים נגדו ■ "לדור ראה באולמרט משהו אישי. הוא גרם לכך שראש ממשלה מכהן במדינה דמוקרטית התפטר"

"נעשה עוול לאולמרט. אני חושב בשנים האחרונות יצאו נגדו למסע אימה", כך אמר היום (ג') היחצ"ן רני רהב בתוכנית "ערב חדש" בערוץ 1.

"מתוקף היותו ראש ממשלה אולמרט שירת את המדינה בצורה הטובה ביותר. אני חושב שצריך להצדיע לפרקליטות. אבל פרקליט המדינה, שנותן דוגמה לכולנו, מתנהג באופן לא ממלכתי. הוא צריך להתייצב מול הציבור ולהגיד 'אני לוקח את האחריות עלי', אחרת אני כאזרח אסתכל ולא אאמין".

"משה לדור עשה דבר שלא ייעשה וכל אחד ראה את זה. הוא ראה באולמרט משהו אישי. הוא גרם לכך שראש ממשלה מכהן במדינה דמוקרטית התפטר. הוא צריך לקחת אחריות ולהתפטר".

את הדברים אמר רהב לאחר החלטת בית המשפט המחוזי בירושלים הבוקר פה אחד לזכות את ראש הממשלה אהוד אולמרט מרוב האישומים נגדו, ולהרשיע אותו בסעיף אחד בלבד - הפרת אמונים, בפרשת מרכז ההשקעות.

אולמרט זוכה מחמת הספק בפרשות ראשונטורס, מעטפות הכסף מטלנסקי והמרמה כלפי מבקר המדינה בנוגע להלוואה שקיבל מידידו ג'ו אלמליח. מזכירתו לשעבר, שולה זקן, זוכתה גם היא מרוב האישומים נגדה, והורשעה רק בקבלת דבר במרמה, ללא נסיבות מחמירות, ובמרמה והפרת אמונים בפרשת ראשונטורס.