מנכ"ל ערוץ 10 עורך שינויים: אחריות נוספת לבכירים

מנהל לוח השידורים של הערוץ עודד טל מונה לסמנכ"ל הפרוגרמינג ■ סמנכ"ל התקשורת דוד ועקנין יהיה אחראי מעתה גם על מחלקת הפרומו וימונה לסמנכ"ל השיווק

חודש בלבד לאחר מינויו למנכ"ל בפועל של ערוץ 10, מבצע יואב הלדמן שינויים ראשונים בהנהלת הערוץ. בין היתר הוחלט להרחיב את התחומי האחריות של חלק מהבכירים. מנהל לוח השידורים של הערוץ, עודד טל, מונה לסמנכ"ל הפרוגרמינג. לדברי הלדמן, המינוי נעשה "לאור האפקטיביות שהציג בניהול הפרוגרמינג בחודשים האחרונים".

כמו כן, סמנכ"ל התקשורת, דוד ועקנין, שניהל בשנים האחרונות את מערך הדוברות והפרסום בערוץ, יהיה אחראי מעתה גם על מחלקת הפרומו וימונה לסמנכ"ל השיווק. המהלך כולו הוא חלק ממהלכי התייעלות בערוץ.

הלדמן עדכן היום (ד') את הנהלת הערוץ על שינויים במבנה ההנהלה ואמר, כי "יש אצלנו אנשים כישרוניים שהוכיחו את עצמם, ובמציאות שלנו פחות אנשים יצטרכו לעשות יותר".

כמו כן, הלדמן, שעד מינויו למנכ"ל בפועל שימש כסמנכ"ל הכספים, החליט גם שלא למנות סמנכ"ל כספים חדש. את מקומו ימלאו ביחד מנהל הכספים של ערוץ 10, קרלוס זייתוני, ומנהל התקציבים והבקרה בערוץ, דורון רנדליך. השניים היו חלק מצוות ההקמה של ערוץ 10 בשנת 2001 ומשמשים בתפקידיהם בערוץ מיום הקמתו.