"שיחת הביבים" של קופמן וכספית עלתה ל-103FM בהפרה

הרשות קבעה הפרה ל-103FM לאחר תלונות שהתקבלו אצלה בנוגע לתקרית בין רון קופמן לבן כספית ■ ברשות השנייה אמרו שבקרוב הם יודיעו על העונש ל"רדיו ללא הפסקה"

הרשות השנייה קבעה הפרה ל"רדיו ללא הפסקה FM103" על התבטאויותיו של רון קופמן בתוכנית הספורט. זאת בעקבות תלונות שהגיעו בנוגע לשיחה שקיים השדרן עם בן כספית בתכנית הספורט ששודרה ב 9.7.12. בין היתר אמר קופמן באותה שיחה לכספית כי הוא "אפס, סמרטוט, זונה של עיתונות, דובר מיטה...לך חפש מי ינענע אותך...רק אצל נוחי דנקנר אתה יכול לעבוד". כספית בתגובה אמר לקופמן כי הוא "איש ביבים" שעשה את הקריירה מביבים כאלה" וכן קרא לו "בהמה" שלא היתה מקבלת מיקרופון באף מדינה חוץ מאז בישראל.

במכתב שנשלח לתחנה ע"י סמנכ"ל הרדיו, עידית צ'רנוביץ, נקבע כי התבטאויותיו של קופמן עומדות בניגוד לכללי האתיקה בשידורי רדיו של הרשות השנייה וכי הרשות תחליט בקרוב מה הסנקציה שתוטל על התחנה בעקבות הדברים.

לדברי אילת מצגר, מנכ"לית בפועל של הרשות השנייה, "תדר ציבורי של תחנת רדיו בישראל חייב לעמוד בסטנדרטים של שיח נאות ומכבד. הרשות השנייה רואה חשיבות רבה בשמירה על איכות וסגנון הדיבור של השדרנים והמתראיינים בתוכנית. המשדר בו התלהם קופמן והשיח חרג מגבולות ראויים לשידור, אינו עומד בסטנדרטים אותם העמידה הרשות בפני התחנות ולכן ראינו לנכון לפתוח כנגד התחנה בהליך הפרה. האחריות בנושא זה מוטלת על השדרנים ועל מנהלי התחנות בהם משודרים הדברים. בימים אלו בהם אנו עדים לאלימות במגרשי הכדורגל אנו מצפים משדרי הספורט לנהוג באחריות ולשמש דוגמא".

אייל פאר מנכ"ל רדיו ללא הפסקה מסר: "עדיין לא קיבלנו את התגובה. נגיב לאחר שנקבל אותה".