מניה על הכוונת: על איזו מניית פארמה ממליץ סוחר האופציות?

פט נאג'אריאן, מהאתר הכלכלי Fast Money זיהה עבור המשקיעים מניית פארמה שצפויה להיכנס לגל עליות בחודשים הקרובים ■ שיטת המסחר של נאג'אריאן מתבססת על מחזורי מסחר חריגים שהוא מזהה באופציות על מניות

משקיעים רבים מנסים בימים תנודתיים אלו, לאתר מניות שיוכלו להניב להם תשואות מרשימות בעתיד. פט נאג'אריאן, מהאתר הכלכלי Fast Money זיהה עבור המשקיעים מניית פארמה שצפויה להיכנס לגל עליות בחודשים הקרובים. שיטת המסחר של נאג'אריאן מתבססת על מחזורי מסחר חריגים שהוא מזהה באופציות על מניות.

הפעם, הוא גילה פעילות יוצאת דופן במניית ענקית התרופות פייזר והחליט לשתף גם את הקוראים בכך. נאג'אריאן גילה כי המשקיעים החלו למכור בצורה מאסיבית אופציות פוט 20 דולר, לחודש דצמבר של פייזר, ומנגד, הוא חשף כי קיימים קונים רבים של אופציות קול 24 דולר לדצמבר, כאשר מחזורי המסחר באופציות אלו היו גבוהים במיוחד ועמדו על כ-33,000.

נאג'אריאן מציין כי פעילות זו מעידה שה"דגים הגדולים" (המשקיעים המוסדיים בעיקר) מצפים כי המנייה תיסחר בתקופה זו במחיר של מעל 24 דולר , כאשר מנגד, הם מאמינים כי המנייה לא תרד מתחת לרמה של 20 דולר. "מניות הפארמה נכנסו לראלי בתקופה האחרונה, אך פעילות זו מצביעה על כך שהראלי בפייזר עדיין לא נגמר ויש עוד מקום לעליות".