"מכרנו כ-65% מהדירות בפרויקט ביום המכירות שעשינו"

גינדי החזקות חתמה על הסכם עקרוני למכירת 150 דירות בסוף השבוע האחרון בפרויקט החדש של החברה בשוהם ■ ההיקף הכספי של הדירות שנחתם לגביהן הסכם לרכישה עומד על כ-304 מיליון שקל

שוב הוכחה שמבצעי מכירה בענף הנדל"ן שמציעים הנחות שעל פניו נראות משמעותיות יחד עם 'יום מכירות מיוחד' מביאים את הרוכשים להסתער על אנשי המכירות.

גינדי החזקות חתמה על הסכם עקרוני למכירת 150 דירות בסוף השבוע האחרון בפרויקט החדש של החברה בשוהם וזאת המסגרת יום מכירות מיוחד שערכה החברה לתושבי שוהם והבטחת הנחות על מחיר המחירון המקורי של הדירות.

"מכרנו כ-65% מהדירות בפרויקט ביום המכירות שעשינו", אמר היום מנחם גינדי, "כל הדירות נמכרו אך ורק לתושבי שוהם ולקרובי משפחתם מדרגה ראשונה. כבר במהלך השבוע החולף ראינו את הביקוש הצפוי והחלטנו להגדיל את מספר הדירות שהוצאנו במהלך המבצע מ-98 דירות כפי שתוכנן בהתחלה ל-166 דירות בסך הכל. מדובר בעשרה בניינים מתוך 14 שיש בפרויקט". מהחברה נמסר כי היקף הכספי של הדירות שנחתם לגביהן הסכם לרכישה עומד על כ-304 מיליון שקל.

דירות כולן הוצעו למכירה בהנחות של בין 175 אלף שקל ל-300 אלף שקל", הוסיף ואמר גינדי, "מדובר בתקדים יוצא דופן לתקופה בנוסף לעובדה שלא מדובר על מבצע למועדון צרכנים כלשהו ובאזור כמו שוהם עם מחירי דירות גבוהים יחסית לשוק הדירות בישראל. את הדירות שנשארו בפרויקט נמכור לקהל הרחב במחירים גבוהים יותר". לגבי השאלה האם ייתכן מבצע נוסף בהמשך לגבי הדירות הנוספות אמר גינדי: "תושבי שוהם אמרו את שלהם במבצע ועכשיו השוק יגיד את שלו. אף אחד לא יודע מה יהיה מחר".

לפני שבועיים וחצי השיקה גינדי החזקות את הפרוייקט בשוהם הכולל בסך הכל 14 בנייני מגורים בני 5 קומות עם 234 דירות בנות 4 ו-5 חדרים, דירות גן, מיני פנטהואזים ודופלקסים. במסגרת המבצע הוצעו דירות 4 חדרים במחיר של החל מ-1.505 מיליון שקל ודירות 5 חדרים בהחל מ-1.83 מיליון שקל. עוד במסגרת המבצע הוצעו גם דירות גדולות יותר - מיני פנטהאוז במחיר של החל מ-2.13 מיליון שקל ודירות דופלקס בהחל מ-2.4 מיליון שקל.