הצלחה להצעת הרכש של ארקו: הושלמה בהיענות יתר

אריק קוטלר מנכ"ל ויו"ר ארקו החזקות: "הצלחה מסחררת להצעת הרכש שפרסמה ארקו החזקות בע"מ לרכישה של עד 45,000,000 שקל ערך נקוב אג"ח"

ארקו החזקות מדווחת היום (א') על הצלחה להצעת הרכש שלה, שהושלמה בהיענות יתר - נענו 56,194,826 שקל ערך נקוב אגרות חוב (מסדרה ב'), באופן שהצעתו של כל אחד מהניצעים נענתה בכ-80%, כך שעם השלמת הצעת הרכש, היתרה הבלתי מסולקת של אגרות החוב (סדרה ב') שבמחזור, הינה 20 מיליון שקל ערך נקוב אגרות חוב.

אריק קוטלר מנכ"ל ויו"ר ארקו החזקות, אמר כי "הצלחה מסחררת להצעת הרכש שפרסמה ארקו החזקות בע"מ לרכישה של עד 45,000,000 שקל ערך נקוב אגרות חוב (סדרה ב') של ארקו, בתמורה למחיר של 1.085 שקל לכל 1 שקל ערך נקוב".

כפי שפורסם, מימון הצעת הרכש יעשה מתוך כספי החזר ההלוואה שהועמדה על ידי החברה לשערי העיר מתוך תמורת הנפקת אגרות החוב (סדרה ב'), באופן ששערי העיר תבצע החזר מוקדם של מלוא ההלוואה שהועמדה לה על ידי ארקו מתוך הכספים המופקדים בחשבון המשועבד לטובת ארקו, בתמורה המשקפת סך של 1.085 שקל לכל 1 שקל מקרן ההלוואה (סך של כ- 49 מיליון שקל).

יודגש כי מחיר זה הינו גבוה משמעותית יותר ממחיר השוק ואף גבוה יותר ממחיר הפארי בו נסחרות אגרות החוב.

קוטלר ציין כי "בעקבות הצעה שקיבלה חברת ליגד למכור את אחד מנכסיה, ניהל קוטלר דיונים עם חלק ממחזיקי האג"ח והציע להם להיפרע 5 שנים מוקדם יותר ובתשואה עודפת. יצויין כי חברת ארקו נקטה בצעד חסר תקדים במיוחד לאור מצב השווקים בעולם בכלל ובארץ בפרט".