ההמלצות החמות: 5 מניות ביוטק קטנות שצפויות לזנק עד 45%

באתר הכלכלי הפופולרי סטוק-פיקר, פרסמו רשימה של 5 מניות ביוטק שצפויות לזנק בתקופה הקרובה ■ באתר מבססים את הניתוח שערכו בעיקר על סימנים טכנים ומציינים כי מניות אלו לא מיועדות לבעלי "לב חלש"

באתר הכלכלי הפופולרי סטוק-פיקר, פרסמו לפני מספר ימים רשימה של 5 מניות ביוטק שצפויות לזנק בתקופה הקרובה. "לא עובר יום בוול סטריט שבו מניה הנסחרת מתחת ל-10 דולר מזנקת בעשרות אחוזים ובמחזורים גבוהים", כותב רוברטו פדונה מהאתר.

תחילה, קצת גילוי נאות: פדונה מציין באותה נשימה כי המלצותיו אינן מיועדות למי שמעוניין להשקיע לטווח הארוך, שכן מניות הנסחרות מתחת לרמה של 10 דולר, נוטות להיות ספקולטיביות ולשאת עימן תנודתיות רבה שלא מתאימה למשקיעים "רכי הלבב". "ברגע שמזהים את הרגע הנכון להיכנס למניות אלו הם יכולים להניב ערך רב", הוא מציין.

1. IsoRay (סימול: ISR) - חברת פארמה המפתחת איזוטופ המשמש תרופות רבות לטיפול בסרטן. למרות הירידות החדות בימים האחרונים, מתחילת השנה המניה השלימה זינוק של כ-80%, כאשר ב-3 החודשים האחרונים המניה יצרה פסגות ותחתיות חדשות והגיעה לשיא של 1.6 דולרים. באתר מציינים כי מבחינה טכנית המניה עשויה לאתגר מחדש את השיא האחרון שלה ובמקרה שהיא תעלה עם מחזורים גבוהים, ההתנגדות הבאה שהיא תבחן תהיה 1.89 דולר.

2. Galena Biopharma (סימול: GALE) - חברה העוסקת בפתרונות לתעשיית הפארמה. פדונה מציין כי כאשר בוחנים את הגרף של מניית החברה, שטסה מתחילת השנה ביותר מ-250%, בחודשים האחרונים היא נעה בין מחיר של 1.04 דולרים ל-1.92 דולרים. בנוסף, לאחרונה היא נעה לכיוון הממוצע הנע של ה-50 ימים האחרונים - 1.41 דולרים כאשר רמת התמיכה שלה היא במחיר של 1.5 דולרים. פדונה טוען כי במקרה שהמניה תשמור על מחזורי המסחר הגבוהים שהיא ריכזה בשבועות האחרונים, אז היא תתקדם לעבר רמת ההתנגדות שהיא רשמה בחודש מארס - 2.45 דולרים, קרי פרמיה של כ-45%.

3. PharmAthene (סימול: PIP) - חברה המפתחת אמצעים להתמודדות נגד התקפות של נשק כימי וביולוגי. באתר מציינים כי בשבועות האחרונים המניה נסחרת במומנטום חיובי, אך בשל התנודתיות הרבה שלה, ובשל העובדה כי היא אהובה במיוחד על השורטיסטים, הם ממליצים לשים פקודת סטופ ברמה של 1.43 דולר - הרמה המגלמת את הממוצע הנע של ה-50 ימים. במקרה והמומנטום החיובי ימשך, באתר טוענים כי המניה עשויה לטפס לרמה של 2.1 דולרים.

4. Endocyte - (סימול: ECYT) - עוסקת בפיתוח ושיווק של טיפולים למחלת הסרטן. כאשר בוחנים את גרף המניה, ניתן לראות כי החל מאמצע חודש מאי, היא נעה בטווח של 6.07 דולרים ל-8.55 דולרים, כאשר בשבועות האחרונים רמת ה-7.75 דולרים הפכה להיות רמת התמיכה שלה, עניין שמעיד על כך שהיא עומדת לפרוץ מעלה בקרוב, לרמת ההתנגדות הבאה שלה - 11.63 דולר.

5. Lexicon Pharmaceuticals (סימול: LXRX) - פדונה מציין כי תנועת המנייה מעידה כי היא צפויה לפרוץ מעלה לרמת ההתנגדות של 2.9 דולרים , אך ממליצים לפתוח פקודת סטופ ברמת התמיכה שלה - 2.54 דולרים.